Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 10 av 11

Tråd: Ugyldig argument leveres for foreach () i [path] / includes / class_postbit.php (294)

Hybrid-visning

Forrige Innlegg Previous Post   Next Post Neste Innlegg
    Medlem
    Ble medlem
    Desember 2009

Default Ugyldig argument leveres for foreach () i [path] / includes / class_postbit.php (294)

Text automatically translated from: Italian to: Norwegian
    Translated text
    Siden jeg har oppgradert vbet, når jeg endre navn på en diskusjon av denne feilen:

Advarsel: Ugyldig argument leveres for foreach () i [path] / includes / class_postbit.php (294): eval () 'd code on line 27

Advarsel: Ugyldig argument leveres for foreach () i [path] / includes / class_postbit.php (294): eval () 'd code on line 27

Hvordan fikser jeg dette?
    Thanks
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Vennligst gi oss eksakte versjonen av brukte vBET, vBulletin, vBSEO (hvis brukes).

Også kan du fortelle oss hvilken vei du skal døpe diskusjonen og gjør du det på normal eller på oversatt side?

Medlem
    Ble medlem
    Desember 2009

Translated text
    Den vbet er den siste versjonen jeg har installert er du og vBSEO 3.3.2.
    Fra det feil når jeg endre navnet på en diskusjon på originalspråket, og selv når jeg prøver å flytte diskusjonen fra en kategori til en annen.
    Original text

Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg kan ikke gjengi det på vårt forum, så jeg trenger litt hjelp på din side

OK - jeg sjekket kilden og den er forårsaket av noen plugin hjelp av krok "postbit_display_complete". vBET har 2 plugins ved hjelp av denne kroken. Kan du finne ut hvilken som forårsaker problemer på forumet din? Du kan ganske enkelt gjøre det ved å deaktivere en og sjekk gjør problemet fortsatt eksisterer. Hvis ja så gjør det og deaktivere andre. Hvis det fortsatt eksisterer prøv deretter med messe deaktivert. Hvis det fortsatt eksisterer - så mest sannsynlig er det ikke vBET feil - prøv gjøre deaktivere hele vBET og sjekk.

Du vil deaktivere plugin av Admin CP-> Tillegg & Products -> Plugin manager
    Du vil deaktivere hele mod av Admin CP-> Tillegg & Products -> Behandle Produkter

Vennligst gi meg beskjed om resultater. Hvis du PM meg tilgang detaljer jeg vil sjekke det selv

Medlem
    Ble medlem
    Desember 2009

Translated text
    Jeg prøvde å deaktivere BB Enterprise Oversetter og den samme feilen, men denne feilen har begynt å gi meg dagen etter at du har installert.
    Hvem kan jeg spørre da å løse?
    Original text

Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg forstår at du ser feilen starter etter vBET er installert. Men som du ser vBET har ingenting å gjøre med det, fordi feilen fremdeles vises når vBET er deaktivert. Så også noen andre endringer måtte gjøres på forumet ditt. Kanskje noen andre mod ble også lagt til, eller noen konfigurasjon endres.

Først må du bestemme hvem som er skyldig. Så deaktiverer en etter en alle plugins som arbeider med krok 'postbit_display_complete' - hver gang sjekker du fortsatt har feil. Når du bestemme hvem som er skyldig så ta kontakt med forfatteren av mod som gjør rotet. Hvis du fortsatt har noen spørsmål - spør

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •