Vennligst gi oss eksakte versjonen av brukte vBET, vBulletin, vBSEO (hvis brukes).
Også kan du fortelle oss hvilken vei du skal døpe diskusjonen og gjør du det på normal eller på oversatt side?
Jeg kan ikke gjengi det på vårt forum, så jeg trenger litt hjelp på din side
OK - jeg sjekket kilden og den er forårsaket av noen plugin hjelp av krok "postbit_display_complete". vBET har 2 plugins ved hjelp av denne kroken. Kan du finne ut hvilken som forårsaker problemer på forumet din? Du kan ganske enkelt gjøre det ved å deaktivere en og sjekk gjør problemet fortsatt eksisterer. Hvis ja så gjør det og deaktivere andre. Hvis det fortsatt eksisterer prøv deretter med messe deaktivert. Hvis det fortsatt eksisterer - så mest sannsynlig er det ikke vBET feil - prøv gjøre deaktivere hele vBET og sjekk.
Du vil deaktivere plugin av Admin CP-> Tillegg & Products -> Plugin manager
Du vil deaktivere hele mod av Admin CP-> Tillegg & Products -> Behandle Produkter
Vennligst gi meg beskjed om resultater. Hvis du PM meg tilgang detaljer jeg vil sjekke det selv
Jeg forstår at du ser feilen starter etter vBET er installert. Men som du ser vBET har ingenting å gjøre med det, fordi feilen fremdeles vises når vBET er deaktivert. Så også noen andre endringer måtte gjøres på forumet ditt. Kanskje noen andre mod ble også lagt til, eller noen konfigurasjon endres.
Først må du bestemme hvem som er skyldig. Så deaktiverer en etter en alle plugins som arbeider med krok 'postbit_display_complete' - hver gang sjekker du fortsatt har feil. Når du bestemme hvem som er skyldig så ta kontakt med forfatteren av mod som gjør rotet. Hvis du fortsatt har noen spørsmål - spør