Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 3 FirstFørste 123 SisteLast
Resultater 11 til 20 av 24

Tråd: Mange problemer med å installere på vbulletin 5

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Ja, vi testet vBET på vB 5.1.9. Jeg mistenker at dette er et problem med server konfigurasjon. Vennligst prøv på nytt ved hjelp av DSO. Hvis du etter å ha fullført .htaccess du vil se de hvite sidene kan du prøve å deaktivere oversettelse leverandører AdminCP->vBET->Oversettelse Leverandører Tilgjengelighet. Har du mod_rewrite aktivert?
    Sist endret av Marcin Kalak; 01-10-1518:52.

Junior Member
    Ble medlem
    September 2015

På Oversetter tilbydere bare google var aktiv fra begynnelsen.
    mod_rewrite er installert som standard av apache
    dso bortsett fra hvite tegn, gir meg feil Advarsel: du kan Ikke endre header informasjon - overskrifter allerede er sendt, i .../includes/vbenterprisetranslator_functions.php på linje 223

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Har du testet DSO etter mitt siste innlegg? Jeg rettet opp en liten en vBET-fil, og jeg ønsker å se om DSO vil fungere. Dette er en advarsel og en hvit side er kjente problemer hvis løsning hjulet skal være enklere.
    Sist endret av Marcin Kalak; 02-10-1508:24.

Junior Member
    Ble medlem
    September 2015

JOBBET.

ett spørsmål, sould jeg la linjer du sendte meg på ignorere webadresser?
    også når jeg velger et språk koding behov for å bli sett i nettleseren til unicode for å vise riktig tegn. Er det en måte å vise oversatt språk uten behov for å velge koding på nettleseren?
    Sist endret av rafail; 02-10-1511:24.

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Ikke fjern ignorere URL. Dette gjør at vedlegg vil ikke bli analysert. Hvis du ser en hvit side du ikke endre server konfigurasjon, hvite sider betyr vanligvis problemer med tilkobling til en oversettelse leverandør.
    Allerede jeg ser og tester av tegnkoding problemer.
    Sist endret av Marcin Kalak; 02-10-1511:33.

Junior Member
    Ble medlem
    September 2015

Også på oversatt sider bildet attachemnts er ikke vist. vennligst sjekk at også

Junior Member
    Ble medlem
    September 2015

Jeg har endret Språk og uttrykk>Språk manager>rediger innstillinger og redigert "HTML tegnsett" "UTF-8" og koding problemet løst.
    Det eneste problemet nå er at det er ikke vedleggene på oversatt sider

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Gjorde du kunne vise en slik kobling der vedlegg vises på ikke oversatt side, og der vises de ikke på den oversatte siden?

Junior Member
    Ble medlem
    September 2015

Jeg fikset vedlegg ved å gjøre en reparasjon på vedleggstabeller (admincp>reparasjon/optimalisere bord)

Min konklusjon (til alle vb5-brukere som ønsker å installere denne plugin på deres forum):

Denne addon hadde noen problemer med installasjon som ble løst med "Marcin Kalak& amp; quot; Hjelp (Mange Takk)

For å installere det på Vbulletin 5.1.9 du trenger for å redigere "/core/includes/config.php - " ved å legge til en linje på slutten av den:
    $ Config ['Misc'] ['admincpdir'] = 'admincp';
    PHP prosessor må være "DSO" , ikke "CGI". Så hvis du har "cgi" du må chage det å "DSO" på din server. På WHM cpanel det kan endres ved å gå til "Service konfigurasjon>Konfigurere PHP-annonse SUExec" Og velg det "PHP 5 Behandler" "DSO"

.Htaccess bør ha på begynnelsen disse linjene:
    RewriteEngine På
    Valg FollowSymLinks

RewriteRule arkiv / index.php? / $ 2 & language = $ 1 [L, QSA]
    RewriteRule index.php? language = $ 1 [L, QSA]
    RewriteRule $ 2? Language = $ 1 [L, QSA]
    Og på end denne linjer:
    RewriteCond% {QUERY_STRING}! Omdirigert =
    RewriteCond %{QUERY_STRING} !do=
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(core|admincp|modcp|clientscript|cpstyles|bilder|css|js|login|auth|ajax)
    RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php?omdirigert=$1 [L,QSA]
    Du må legge til legg til å "AdminCP->vBET->Oversettelse Alternativer->Ignorere Nettadresser":
    /filedata/
    /hente
    /image.php
    Og gå til "Admincp>Språk og uttrykk>Språk manager>rediger innstillinger" og redigere "HTML tegnsett" "UTF-8"

Og Vbet Oversette plugin fungerer på Vbulletin 5.1.9
    REDIGER 27-12-15: etter noen bedre sjekker fant jeg mange problemer, sider som ikke selv oversatt og mange db feil har oppstått....
    Sist endret av rafail; 27-12-1514:47.

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Jeg er glad for at jeg hjalp deg. I neste slipp vBET vil ikke være nødvendig å endre config fil.

Side 2 av 3 FirstFørste 123 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •