Hei, jeg har noen problemer med å installere på vbulletin 5
Jeg har lastet opp filer, setter min google api-nøkkel og alle nødvendige innstillinger på admincp
Når jeg prøvde å importere product-vbenterprisetranslator.xml jeg fikk feilmelding:
[QUOTE]
Import Av Produktet, Vennligst Vent...
[:]
Advarsel: require_once(...//vbenterprisetranslator_functions_admin.php): failed to open stream: Ingen slik fil eller mappe i .../includes/adminfunctions_product.php(881) : eval()'d code on line 2
Fatal feil: require_once(): kunne ikke åpne nødvendig '/home/forumsrv/public_html/core//vbenterprisetranslator_functions_admin.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php) i /home/forumsrv/public_html/core/includes/adminfunctions_product.php(881) : eval()'d code on line 2
[\QUOTE]
[\QUOTE]
så jeg har lagt denne linjen til min & amp; quot;+kjernen+inkluderer+config.php - " for å decalre "['Diverse']['admincpdir']"
[QUOTE]$config['Diverse']['admincpdir'] = 'admincp';[\QUOTE]
vbulletin 5.1.9 ikke har denne linjen fra standard.
Hvordan kan denne xml-be for en variabel som ikke er tilstede??
Uansett, etter at det er installert. Jeg gikk til vbet innstillinger og lagt min google api-nøkkel og angi alle nødvendige innstillinger.
Etter at jeg har redigert mine .htaccess og lagt denne første linjene (gitt på do-ikke-opplasting+verktøy+omdirigere-regler):
[QUOTE]RewriteEngine På
Valg FollowSymLinks
RewriteRule ^\?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)\archive\index.php\(.*)?$ archive\index.php?\$2&language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^\?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)\$ index.php?språk=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^\?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)\(.*)?$ $2?språk=$1 [L,QSA]
[\QUOTE]
Ikke jobbet i det hele tatt, alle flaggene jeg valgte språket var fortsatt engelsk
deretter la jeg resten linjer på .htaccess:
[QUOTE]RewriteCond %{QUERY_STRING} !omdirigert=
RewriteCond %{QUERY_STRING} !do=
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|bilder|css|js|login|auth|ajax)
RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php?omdirigert=$1 [L,QSA][\QUOTE]
Arbeidet, når jeg klikket på språk flagget endret forum språk, MEN.. bilde-vedlegg ble ikke viser, og jeg kunne ikke pålogging på admincp,
når jeg prøvde å logge på admincp fikk jeg denne feilmeldingen:
[QUOTE] input-filen som er angitt. [\QUOTE]
REDIGER 2-10-15:
Les mitt siste innlegg på denne tråden for å få hjelp til å installere på vbulletin 5.1.9