Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Eksport konfigurasjon

Medlem
    Ble medlem
    Desember 2012

Default Eksport konfigurasjon

Text automatically translated from: Portuguese to: Norwegian
    Translated text
    Er det mulig i fremtidige versjoner, har muligheten til å eksportere (Backup) konfigurasjon og muligheten til å importere?

Det ville være veldig interessant, fordi jeg gjorde flere justeringer i min vBET og hvis jeg savner noe jeg må gjenopprette alt. Jeg ønsker å gjøre sikkerhetskopi og lagre den et sted (Sky).

Takk.
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Når du gjør sikkerhetskopiering av vBulletin database er du også sikkerhetskopiering av alle alternativer - inkludert vBET.
    Du kan også enkelt få alle vBET alternativene med SQL, fordi alle vBET alternativer har prefikset 'vbenterprisetranslator_'
    Her er SQL-spørringen du gjør det:
    Code:
    SELECT * FROM setting WHERE varname like 'vbenterprisetranslator_%'
    Du kan bare eksportere det som resultatene i de fleste SQL-klienter - for eksempel i phpMyAdmin (Marker alle resultater og eksportere det - under resultatene tabellen du har alternativer for det).

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •