Jeg endret mitt språk til portugisisk her i vBET Forum, dårlig når jeg legge inn teksten og sender, teksten vil avskåret, ikke i ett stykke. Jeg måtte redigere 3 ganger teksten for å kunne publisere det her. Hvis du vil jeg kan legge inn en video for å forklare bedre. Eu alterei meu idioma para o Português aqui no fórum vBET, más sempre que eu posto o texto e envio, o texto vai cortado, não vai inteiro. Eu tenho que editar 3 vezes o texto para conseguir publicá-lo aqui. Se quiser posso postar um vídeo para explicar melhor.
Sist endret av Marcin Kalak; 25-05-15 på 08:58. Årsak: reparere bbcode
Prøv å slette informasjonskapsler i nettleseren din. Kontroller at du vises på en annen nettleser.
Marcin, Allerede renset informasjonskapsler og jeg prøvde med en annen nettleser, jeg lurer på hvis jeg er eneste med dette problemet? Marcin, Já limpei os coockies e já tentei com outro navegador, será que só eu que estou com este problema?
Ingen andre ikke rapporterte et lignende problem, og jeg kan ikke gjengi den.
Dette problemet vil bli løst i neste versjon.
Siden problemet vil bli løst i neste versjon, klarte du å gjengi den. Hva er problemet som forårsaker denne retten i meldinger? Já que o problema será resolvido na próxima versão, vocês conseguiram reproduzi-lo. Qual é o problema que ocasiona esse corte nas mensagens?
Problemet var dårlig koding i UTF-database på oversatt sider. Vi arbeider med en løsning. I vårt forum bør problemet ikke oppstå.
Vis Tag Cloud
Forumregler