Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Database feil Quando atualiza en língua quando atualizo o profil

Medlem
    Ble medlem
    Desember 2012

Default Database feil Quando atualiza en língua quando atualizo o profil

Text automatically translated from: Portuguese to: Norwegian
    Translated text
    Quando atualizo en língua ingen Painel de Controle gjør Usuário, aparece o seguinte feil:
    Code:
    Database error in vBulletin 4.2.3 Beta 3:  Invalid SQL: UPDATE user SET     parentemail = '',     icq = '',     msn = '',     aim = '',     yahoo = '',     skype = '',     homepage = '',     birthday_search = '',     birthday = '',     showbirthday = 0,     usertitle = 'Matador de Ursos',     customtitle = 1,     vbet_def_lang = 'pt',     membergroupids = '109' WHERE userid = 1;  MySQL Error   : Unknown column 'vbet_def_lang' in 'field list' Error Number  : 1054 Request Date  : Sunday, May 24th 2015 @ 04:02:35 PM Error Date    : Sunday, May 24th 2015 @ 04:02:35 PM Script        : http://www.mysite.com/profile.php?do=updateprofile Referrer      : http://www.mysite.com/profile/edit/ IP Address    : 201.6.82.103 Username      : Fabiano Classname     : vB_Database_MySQLi MySQL Version : 5.1.73
    Jeg fulgt denne fremgangsmåten, men den nye versjonen av vBET har vært deaktivert denne funksjonen. Hva kan jeg gjøre?
    Original text
    Sist endret av Marcin Kalak; 25-05-1508:57. Årsak: reparere bbcode

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Vennligst beskriv ditt problem på en mer nøyaktig måte. Når det vises et problem? Gjør vBET er aktivert? Er bordet bruker har en kolonne vbet_def_lang?

Medlem
    Ble medlem
    Desember 2012

Translated text
    Marcin,

Hver gang noen oppdaterer gir morsmålet i kontrollpanelet bruker databasefeil, som beskrevet ovenfor.

Jeg innså også at ingen kan registrere, gir feil Database angivelse som ikke har kolonnen vbet_def_lang.

I databasen min finnes det ingen kolonne kalt vbet_def_lang
    Original text

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Prøve å gjøre dette SQL spørring (Merk: legge til tabell prefiks hvis du bruk den før tabellnavn):
    Code:
    ALTER TABLE user ADD vbet_def_lang VARCHAR(5)

Medlem
    Ble medlem
    Desember 2012

Translated text
    Takk, den arbeidet ******
    Original text

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Jeg er glad jeg kunne hjelpe deg.

Tags for denne tråden