Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Det er mulig for andre betalinger enn paypal? Hvis oppdateringen er inkludert i prisen?

Junior Member
    Ble medlem
    Mai 2011

Default Det er mulig for andre betalinger enn paypal? Hvis oppdateringen er inkludert i prisen?

Text automatically translated from: Polish to: Norwegian
    Translated text
    Jeg vurderer å kjøpe vBET. Men trenger jeg informasjon:
    -er det mulig å betale annet enn av paypal? Jeg har ikke kredittkort, og jeg er fra UK på samme måte som du. Kan jeg overføre til en konto?
    -Dette gjør betaling $ 230 som oppdateringen er inkludert i prisen?
    Original text
    Sist endret av Marcin Kalak; 11-05-1508:10. Årsak: reparere bbcode

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Text automatically translated from: Polish to: Norwegian
    Translated text
    Hvor kan du overføre til din konto. Fyll ut skjemaet som normalt, men betaler ikke bruker Paypal-systemet vil vise deg hvor betales (i dollar, beregne for en bukk på gjennomsnittet valutakurs NBP overfører). Etter utfylling sende behage meg en PM på dataene du har angitt, og jeg sender deg data å overføre. Etter godkjenning av overføringen vil du motta lisenser.
    Ved å kjøpe lisenser, har du ett års gratis oppgraderinger, kan du senere utvide lisensene og oppdateringer for et år.
    Original text
    Sist endret av Marcin Kalak; 11-05-1519:36.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •