Hei guys jeg kjører VBseo. Jeg vil gjerne erstatte den med DBseo og Vbet. Jeg trenger å vite om det vil fungere før kjøpet den. Tilbyr dere installasjonstjenester.
Takk for hjelpen
Hei guys jeg kjører VBseo. Jeg vil gjerne erstatte den med DBseo og Vbet. Jeg trenger å vite om det vil fungere før kjøpet den. Tilbyr dere installasjonstjenester.
Takk for hjelpen
Vi har ikke tenkt å støtte DBSEO for øyeblikket. Vi støtter adresser. Så kan vBSEO brukere bli med vBSEO eller bytte til vennlig URL'S.
VBseo er død tech. DBseo er langt best av seo-alternativene som er nevnt. Det ville gjøre mye fornuftig å støtte DBseo. Det ville gjøre produktet mye mer tiltalende. Noen sjanse du ville tilpasset kode å jobbe for oss? for en avgift?
For øyeblikket er vi ikke planlegger å integrere med dbseo. vBulletin har egen innfødt adresser. Du kan prøve å integrere selv på egen risiko, men vær oppmerksom på at hvis du endrer vBET koden må endre det igjen etter hver vBET oppdatering.
Sist endret av Marcin Kalak; 12-11-14 på 10:06.
Jeg nød denne å arbeide med DBSE eller jeg trenger litt støtte å fikse hull i VBSEO! Akkurat nå jeg prøver å fjerne VBSEO men VBET forårsaker feil ringer vbseo filer
Hvis du vil fjerne vBSEO først fjerne integrering av vBET med vBSEO vBSEO filer og .htaccess.
Hvis du ikke har problemer med vBSEO uten integrering, men du har problemer etter integrering deretter Opprett nytt emne og skrive feil innhold.
Hvis du endrer SEO DBSEO kan deretter du prøve å integrere selv på egen risiko, men vær oppmerksom på at hvis du endrer vBET koden må endre det igjen etter hver vBET oppdatering.
Sist endret av Marcin Kalak; 28-11-14 på 10:39.
Bare overrasket du fortsette å tilby støtte for et produkt som har blitt utnyttet.
Fjernet .htaccedd koden for vbet seo og alle koblingene endret fra /lang/sider? lang = crap så det ikke er en løsning. Jeg vil henge den over gang igjen i morgen og se, og sjansen for å integrere dette for et gebyr? Minst stoppe å la folk tror at installering vbseo er lurt på dette punktet.
Hvis du fjernet integrering vBET med vBSEO htaccess-filen og i filen /vbseo/includes/functions_vbseo_createurl.php, deaktivere /vbseo/includes/functions_vbseo_url.php, så du midlertidig vBET.
vBSEO vil deretter analysere koblinger i forumet språk.
Endre koblingene vil deretter ikke forbundet med vBET.
Vi kan hjelpe deg å fjerne integrering vBET med vBSEO, men senere Endre koblingene avhenger vBSEO.