Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 5 av 8 FirstFørste ... 34567 ... SisteLast
Resultater 41 til 50 av 73

Tråd: Sitemap Generator integrasjon

Text automatically translated from: German to: Norwegian
    Translated text
    Det er veldig vanskelig å forstå, er engelsk ikke er morsmålet mitt. Og dessverre er hennes engelsk ikke den beste.

Jeg gir dem den originale filen, så er det mulig at de erstatter de relevante ting?

takk
    Original text

edit:
    opplasting på forumet din fungerer ikke!
    PHP |? <Php /****************** - Anonym - ZzhbFuTT - Pastebin.com
    Sist endret av wowglider.de; 20-06-1014:35.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Du ga oss ditt opprinnelige sitemap generator file - vi trenger ikke dette.

Hvis Google ikke kan laste ned sitemap generator filer, dem mest sannsynlig betyr det at du har feil. Htaccess fil. Vennligst gi oss det innhold å verifisere. Du kan bare lime den inn i innlegget i CODE bbcode, eller bare lime den inn i innlegget.

Om integrasjon til sitemap generator. Jeg forstår at du har vanskeligheter med å forstå engelsk og Google oversettelser er ikke alltid perfekt. Vær bare brakk integrasjon instrukser uten at noen av koden vår endring. Det betyr - bare lime kode som vi ga beskrevet plass. Ingenting mer. Du hadde koden på egnet sted, men det var ikke vår integrasjon koden - det var forandret. Ikke gjort noen endringer. Bare sette vår integrasjon kode på egnet sted - du har nøyaktig beskrevet hvor du skal plassere den. Også må du huske å fjerne koden til ditt språk fra språk array.

Vennligst brakk instrukser og hvis du har problemer med noen skritt - vennligst fortelle nøyaktig hvilke trinn i integreringen du ikke forstår - vi vil beskrive det til deg akkurat

Vær oppmerksom på at vi også tilbyr betalte integrasjon tjeneste for $ 30 - i så fall vi gjør alt for deg på serveren din. Men ... Vårt forum online support er gratis og sitemap generator integrasjon:
    1. Er ikke nødvendig
    2. Er egentlig enkelt - bare starte fra begynnelsen og går trinnvis.

Så vi oppfordrer deg til å håndtere dette selv og tilby svar på eventuelle spørsmål. Hvis du ikke forstår en del av integreringen instrukser - vennligst peke det og vi vil beskrive for deg
    Har du ikke forstår hvor du skal sette vår integrasjon koden?
    Har du ikke forstår hvilken kode for å lime?
    Har du ikke forstår at du må lime den nøyaktig og ikke gjort noen endringer i vår integrasjon koden?
    Beskriv hva er egentlig årsaken til problemet ditt. Hva holder deg til å gjøre dette integrering?

Vi venter på ditt. Htaccess innhold og spørsmål hvis du fortsatt har noen
    Sist endret av vBET; 20-06-1015:01.

Google kan laste ned områdekartene mine, dvs ikke problemet, problemet er jeg dont vite hvordan du skal redigere. Php fordi jeg gjorde det som jeg forstår etter å ha lest din "tutorial".

Jeg trenger bare den fungerer. php og alt vil bli bra.

Jeg fikk det nå å jobbe, men det wont legge ekstra tråd sider, det siste trinnet for å gjøre i dont forstå, dvs hvordan det ser nå:

edit:
    også koden ting ikke fungerer fordi det er for lang: http://pastebin.com/bfrF78E7
    Sist endret av wowglider.de; 20-06-1015:11.

Ble medlem
    Oktober 2009

OK det. Nå når du har bekreftet det for første sidene kan du gjøre det arbeide for alle sider i to trinn:
    1. Fjern denne ekstra kode som du har lagt til og satte den bare 2 kodelinjer nedenfor - innsiden nærmeste for loop. I begynnelsen av denne loopen. Så slik det er beskrevet i manualen like før denne linjen (som nå er første linje med kode i løkken, og du vil sette vår kode før det):
    Code:
    $vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls(
    2. Når du gjør første del så i vår ekstra kode endre dette:
    Code:
    $currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, 1, $archived) . '&amp;language=';
    Til dette:
    Code:
    $currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived) . '&amp;language=';
    Så i utgangspunktet du bare endre 1 til $ P - Akkurat som beskrevet i manualen

Vennligst bekreft gjorde det hjelpe og be om detaljer hvis du fortsatt trenger våre råd - vi hjelper deg gjerne
    Sist endret av vBET; 20-06-1017:13.

Din engelsk er forferdelig, sier du ting, men din mening er andre. Jeg fant en løsning ved å se på andre tråder, men takk for hjelpen.

Kanskje jeg kunne hjelpe andre:
    Code:
    //additional code  
    $alanguages = array ('af','sq','ar','be','bg','ca','zh-CN','hr','cs','da','nl','en','pl','et','tl','fi','fr','gl','el','iw','hi','hu','is','id','ga','it','ja','ko','lv','lt','mk','ms','mt','no','fa','pt','ro','ru','sr','sk','sl','es','sw','sv','zh-TW','th','tr','uk','vi','cy','yi');  
    if(!$archived) {  
      $strlenhost = strlen($vbseo_vars['bburl']."/");  
      $currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived); 
      $currentthreadurl_before = substr($currentthreadurl,0,$strlenhost); 
      $currentthreadurl_after = "/".substr($currentthreadurl,$strlenhost); 
      $lastpost =& $threadrow['lastpost']; 
      $vbseo_stat['t'] += sizeof($alanguages); 
      foreach($alanguages as $language) {  
        vbseo_add_url($currentthreadurl_before.$language.$currentthreadurl_after, $prior, $lastpost, $freq);  
      }  
    }    
    //end additional code  

for($p=1; $p<=$totalpages; $p++)
        			{
        			$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls(  //this was already in there!
        				vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived),
    Og en annen ting, siden jeg har lagt til Addon min Sitemap Creator wont skape urllist.txt! -> Text Format File urllist.txt (0.00Kb)
    Sist endret av wowglider.de; 22-06-1000:00.

er denne koden nå ok?

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av wowglider.de View Post
    Kanskje jeg kunne hjelpe andre:
    Code:
    //additional code  
    $alanguages = array ('af','sq','ar','be','bg','ca','zh-CN','hr','cs','da','nl','en','pl','et','tl','fi','fr','gl','el','iw','hi','hu','is','id','ga','it','ja','ko','lv','lt','mk','ms','mt','no','fa','pt','ro','ru','sr','sk','sl','es','sw','sv','zh-TW','th','tr','uk','vi','cy','yi');  
    if(!$archived) {  
        vbseo_add_url($currentthreadurl_before.$language.$currentthreadurl_after, $prior, $lastpost, $freq);  
      }  
    }    
    //end additional code  

{
        			$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls(  //this was already in there!
    Og en annen ting, siden jeg har lagt til Addon min Sitemap Creator wont skape urllist.txt! -> Text Format File urllist.txt (0.00Kb)
    Koden er fortsatt feil. Vennligst korrigere det og bekrefte trenger du fortsatt har problem med txt-format. Vennligst se korrigert koden under

Code:
        			{
    //additional code  
    if(!$archived) {  
      }  
    }    
    //end additional code  
        			$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls(  //this was already in there! - That is why we wrote to put our code BEFORE this line
    Sist endret av vBET; 22-06-1022:27.

Text automatically translated from: German to: Norwegian
    Translated text
    Takk! Det fungerer nå tydeligvis! De skal produsere koden nettopp innlegget i tråden:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html
    Original text

det fortsatt ikke fungerer som den skal:
    noen ganger dette skjer:
    <url>
    <loc> http://wow.glider-forum.de/hardware/19912-mich-beraten-% 5Bneuer-pc% 5D-3.html </ loc>
    <priority>1216154741</ Prioritert>
    <lastmod> </ lastmod>
    <changefreq> daglig </ changefreq>
    </ Url>

du kan se for deg selv her
    http://wow.glider-forum.de/sitemap_index.xml.gz

Heres den vbseo_sitemap_functions:
    PHP |? <Php /****************** - Anonym - 7U8a6kXp - Pastebin.com

bilder:
    imageshack album - 2 bilder
    Sist endret av wowglider.de; 23-06-1014:16.

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av wowglider.de View Post
    det fortsatt ikke fungerer som den skal:
    noen ganger dette skjer:
    <url>
    <loc> http://wow.glider-forum.de/hardware/19912-mich-beraten-% 5Bneuer-pc% 5D-3.html </ loc>
    <priority>1216154741</ Prioritert>
    <lastmod> </ lastmod>
    <changefreq> daglig </ changefreq>
    </ Url>

du kan se for deg selv her
    http://wow.glider-forum.de/sitemap_index.xml.gz

Heres den vbseo_sitemap_functions:
    PHP |? <Php /****************** - Anonym - 7U8a6kXp - Pastebin.com

bilder:
    imageshack album - 2 bilder
    Sist endret av vBET; 23-06-1017:40.

Side 5 av 8 FirstFørste ... 34567 ... SisteLast