edit:
opplasting på forumet din fungerer ikke!
PHP |? <Php /****************** - Anonym - ZzhbFuTT - Pastebin.com
edit:
opplasting på forumet din fungerer ikke!
PHP |? <Php /****************** - Anonym - ZzhbFuTT - Pastebin.com
Sist endret av wowglider.de; 20-06-10 på 14:35.
Du ga oss ditt opprinnelige sitemap generator file - vi trenger ikke dette.
Hvis Google ikke kan laste ned sitemap generator filer, dem mest sannsynlig betyr det at du har feil. Htaccess fil. Vennligst gi oss det innhold å verifisere. Du kan bare lime den inn i innlegget i CODE bbcode, eller bare lime den inn i innlegget.
Om integrasjon til sitemap generator. Jeg forstår at du har vanskeligheter med å forstå engelsk og Google oversettelser er ikke alltid perfekt. Vær bare brakk integrasjon instrukser uten at noen av koden vår endring. Det betyr - bare lime kode som vi ga beskrevet plass. Ingenting mer. Du hadde koden på egnet sted, men det var ikke vår integrasjon koden - det var forandret. Ikke gjort noen endringer. Bare sette vår integrasjon kode på egnet sted - du har nøyaktig beskrevet hvor du skal plassere den. Også må du huske å fjerne koden til ditt språk fra språk array.
Vennligst brakk instrukser og hvis du har problemer med noen skritt - vennligst fortelle nøyaktig hvilke trinn i integreringen du ikke forstår - vi vil beskrive det til deg akkurat
Vær oppmerksom på at vi også tilbyr betalte integrasjon tjeneste for $ 30 - i så fall vi gjør alt for deg på serveren din. Men ... Vårt forum online support er gratis og sitemap generator integrasjon:
1. Er ikke nødvendig
2. Er egentlig enkelt - bare starte fra begynnelsen og går trinnvis.
Så vi oppfordrer deg til å håndtere dette selv og tilby svar på eventuelle spørsmål. Hvis du ikke forstår en del av integreringen instrukser - vennligst peke det og vi vil beskrive for deg
Har du ikke forstår hvor du skal sette vår integrasjon koden?
Har du ikke forstår hvilken kode for å lime?
Har du ikke forstår at du må lime den nøyaktig og ikke gjort noen endringer i vår integrasjon koden?
Beskriv hva er egentlig årsaken til problemet ditt. Hva holder deg til å gjøre dette integrering?
Vi venter på ditt. Htaccess innhold og spørsmål hvis du fortsatt har noen
Sist endret av vBET; 20-06-10 på 15:01.
Google kan laste ned områdekartene mine, dvs ikke problemet, problemet er jeg dont vite hvordan du skal redigere. Php fordi jeg gjorde det som jeg forstår etter å ha lest din "tutorial".
Jeg trenger bare den fungerer. php og alt vil bli bra.
Jeg fikk det nå å jobbe, men det wont legge ekstra tråd sider, det siste trinnet for å gjøre i dont forstå, dvs hvordan det ser nå:
edit:
også koden ting ikke fungerer fordi det er for lang: http://pastebin.com/bfrF78E7
Sist endret av wowglider.de; 20-06-10 på 15:11.
OK det. Nå når du har bekreftet det for første sidene kan du gjøre det arbeide for alle sider i to trinn:
1. Fjern denne ekstra kode som du har lagt til og satte den bare 2 kodelinjer nedenfor - innsiden nærmeste for loop. I begynnelsen av denne loopen. Så slik det er beskrevet i manualen like før denne linjen (som nå er første linje med kode i løkken, og du vil sette vår kode før det):
2. Når du gjør første del så i vår ekstra kode endre dette:Code:$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls(
Til dette:Code:$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, 1, $archived) . '&language=';
Så i utgangspunktet du bare endre 1 til $ P - Akkurat som beskrevet i manualenCode:$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived) . '&language=';
Vennligst bekreft gjorde det hjelpe og be om detaljer hvis du fortsatt trenger våre råd - vi hjelper deg gjerne
Sist endret av vBET; 20-06-10 på 17:13.
Din engelsk er forferdelig, sier du ting, men din mening er andre. Jeg fant en løsning ved å se på andre tråder, men takk for hjelpen.
Kanskje jeg kunne hjelpe andre:
Og en annen ting, siden jeg har lagt til Addon min Sitemap Creator wont skape urllist.txt! -> Text Format File urllist.txt (0.00Kb)Code://additional code $alanguages = array ('af','sq','ar','be','bg','ca','zh-CN','hr','cs','da','nl','en','pl','et','tl','fi','fr','gl','el','iw','hi','hu','is','id','ga','it','ja','ko','lv','lt','mk','ms','mt','no','fa','pt','ro','ru','sr','sk','sl','es','sw','sv','zh-TW','th','tr','uk','vi','cy','yi'); if(!$archived) { $strlenhost = strlen($vbseo_vars['bburl']."/"); $currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived); $currentthreadurl_before = substr($currentthreadurl,0,$strlenhost); $currentthreadurl_after = "/".substr($currentthreadurl,$strlenhost); $lastpost =& $threadrow['lastpost']; $vbseo_stat['t'] += sizeof($alanguages); foreach($alanguages as $language) { vbseo_add_url($currentthreadurl_before.$language.$currentthreadurl_after, $prior, $lastpost, $freq); } } //end additional code for($p=1; $p<=$totalpages; $p++) { $vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls( //this was already in there! vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived),
Sist endret av wowglider.de; 22-06-10 på 00:00.
er denne koden nå ok?
Koden er fortsatt feil. Vennligst korrigere det og bekrefte trenger du fortsatt har problem med txt-format. Vennligst se korrigert koden under
Code:for($p=1; $p<=$totalpages; $p++) { //additional code $alanguages = array ('af','sq','ar','be','bg','ca','zh-CN','hr','cs','da','nl','en','pl','et','tl','fi','fr','gl','el','iw','hi','hu','is','id','ga','it','ja','ko','lv','lt','mk','ms','mt','no','fa','pt','ro','ru','sr','sk','sl','es','sw','sv','zh-TW','th','tr','uk','vi','cy','yi'); if(!$archived) { $strlenhost = strlen($vbseo_vars['bburl']."/"); $currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived); $currentthreadurl_before = substr($currentthreadurl,0,$strlenhost); $currentthreadurl_after = "/".substr($currentthreadurl,$strlenhost); $lastpost =& $threadrow['lastpost']; $vbseo_stat['t'] += sizeof($alanguages); foreach($alanguages as $language) { vbseo_add_url($currentthreadurl_before.$language.$currentthreadurl_after, $prior, $lastpost, $freq); } } //end additional code $vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls( //this was already in there! - That is why we wrote to put our code BEFORE this line vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived),
Sist endret av vBET; 22-06-10 på 22:27.
det fortsatt ikke fungerer som den skal:
noen ganger dette skjer:
<url>
<loc> http://wow.glider-forum.de/hardware/19912-mich-beraten-% 5Bneuer-pc% 5D-3.html </ loc>
<priority>1216154741</ Prioritert>
<lastmod> </ lastmod>
<changefreq> daglig </ changefreq>
</ Url>
du kan se for deg selv her
http://wow.glider-forum.de/sitemap_index.xml.gz
Heres den vbseo_sitemap_functions:
PHP |? <Php /****************** - Anonym - 7U8a6kXp - Pastebin.com
bilder:
imageshack album - 2 bilder
Sist endret av wowglider.de; 23-06-10 på 14:16.