Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 3 av 6 FirstFørste 12345 ... SisteLast
Resultater 21 til 30 av 52

Tråd: vBSEO integrasjon

Utestengt
    Ble medlem
    April 2010

Smile Hjemmeside aliais

Hjemmesiden alliais å bli blank i instruksjonene for VBSO integrasjon vist på vbulletin.org.

dette var version243 tror jeg - er denne instruksjonen ikke lenger er gyldig?

Skål

RoyMogg

tekst på vb.org

Jeg har SEO oversettelse lenker på, bruker jeg vBSEO og hovedsiden er ikke oversette - hva er galt?
    Først, sørg for at din htaccess regler er OK -. Spesielt for fora med underkatalogen i URL.
    Sekund, ikke bruk Define hjemmeside aliaser funksjonalitet fra vBSEO (sørg for at den er blank).

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av roymogg View Post
    Hjemmesiden alliais å bli blank i instruksjonene for VBSO integrasjon vist på vbulletin.org.

dette var version243 tror jeg - er denne instruksjonen ikke lenger er gyldig?

Skål

RoyMogg

tekst på vb.org

Jeg har SEO oversettelse lenker på, bruker jeg vBSEO og hovedsiden er ikke oversette - hva er galt?
    Først, sørg for at din htaccess regler er OK -. Spesielt for fora med underkatalogen i URL.
    Sekund, ikke bruk Define hjemmeside aliaser funksjonalitet fra vBSEO (sørg for at den er blank).
    Ja - dette er ikke gyldig lenger. Vi har gjort endringer som gjør det mulig å ha hjemme aliaser nå. Jeg kommer det akkurat nå for å fjerne gamle data. Takk for å peke det til oss
    Sist endret av vBET; 01-05-1021:56.

Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010

og om vBSEO lenker for cms artikler og blogginnlegg?

er det noe vi må endre for å gjøre dette mulig?

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av magmf View Post
    og om vBSEO lenker for cms artikler og blogginnlegg?

er det noe vi må endre for å gjøre dette mulig?

Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010

Text automatically translated from: Portuguese to: Norwegian
    Translated text
    Hei, jeg vet sier du legge reglene før reglene htacces vbseo.php, men for mange kan det være forvirrende, siden det er to linjer med "vbseo.php."

Her er den. Htaccess vBSEO original, kan du angi eksakte linjen at vi må legge til htaccess reglene vBET?

Code:
    1 RewriteEngine On
    2 RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
    3 RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
    4 RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
    5 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    6 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    7 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    8 RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
    Original text

Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010

Translated text
    Please, kan noen legge et komplett eksempel på en. "Htaccess" som arbeider med vBET og vBSEO?

Jeg tror at mengden av innlegg (og sider) av denne tråden rettferdiggjør et eksempel.

[] S,
    Rafael.
    Original text

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av trevis View Post
    Translated text
    Hei, jeg vet sier du legge reglene før reglene htacces vbseo.php, men for mange kan det være forvirrende, siden det er to linjer med "vbseo.php."

Her er den. Htaccess vBSEO original, kan du angi eksakte linjen at vi må legge til htaccess reglene vBET?

Code:
    1 RewriteEngine On
    2 RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
    3 RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
    4 RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
    5 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    6 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    7 RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    8 RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
    Original text
    Det er tydelig beskrevet å legge vBET reglene like før ALLE regler for å vbseo.php Så 'rett før ALLE regler for å vbseo.php' betyr - før første som er å vbseo.php - ikke tidligere ikke senere.

Vi forsto ikke at det kan være forvirrende. Hvordan du foreslår vi skal beskrive det? - Vi vil gjerne ta noen forslag hvordan man kan forbedre sin beskrivelse

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av trevis View Post
    Translated text
    Please, kan noen legge et komplett eksempel på en. "Htaccess" som arbeider med vBET og vBSEO?

Jeg tror at mengden av innlegg (og sider) av denne tråden rettferdiggjør et eksempel.

[] S,
    Rafael.
    Original text
    Vennligst oppgi faktiske htaccess innhold og forum URL. - Vi vil sende deg tilbake regler med nødvendige endringer

Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010

Translated text
    Området er www [dot] Mandela [dot] org og mine "htaccess" nå er denne.
    Code:
    RewriteEngine on

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^mandela\.org
    RewriteRule ^(.*)$ http://www.mandela.org/$1 [R=permanent,L]

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^.*$
    RewriteRule ^404\.shtml$ "http\:\/\/www\.mandela\.org" [R=301,L]

#RULES for SEO translation links without any SEO engine (on raw vBulletin links)
    #If you are using vB 'Mod Rewrite Friendly URLs' then put those rules JUST BEFORE vB rules
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]

#vBulletin Standard Rules
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -s [OR]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -l [OR]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -d

RewriteRule ^.*$ - [NC,L]

# Forum
    RewriteRule ^threads/.* showthread.php [QSA]
    RewriteRule ^forums/.* forumdisplay.php [QSA]
    RewriteRule ^members/.* member.php [QSA]
    RewriteRule ^blogs/.* blog.php [QSA]
    ReWriteRule ^entries/.* entry.php [QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -s [OR]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -l [OR]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -d

RewriteRule ^.*$ - [NC,L]

# MVC
    RewriteRule ^(?:(.*?)(?:/|$))(.*|$)$ $1.php?r=$2 [QSA]
    Jeg er funksjonshemmet med vBSEO. Jeg har prøvd å sette sine regler før alle vbseo.php men jeg hadde gode resultater.
    Original text

Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Det er tydelig beskrevet å legge vBET reglene like før ALLE regler for å vbseo.php Så 'rett før ALLE regler for å vbseo.php' betyr - før første som er å vbseo.php - ikke tidligere ikke senere.

Vi forsto ikke at det kan være forvirrende. Hvordan du foreslår vi skal beskrive det? - Vi vil gjerne ta noen forslag hvordan man kan forbedre sin beskrivelse
    Translated text
    For eksempel lese instruksjonene Jeg ville sette detaljene av sin htaccess mellom linjene 3 og 4, er det riktig? Hvis jeg prøvd og det fungerte ikke
    Original text

Side 3 av 6 FirstFørste 12345 ... SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •