Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 13

Tråd: URL fungerer ikke riktig når apostrof i tittelen

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Default URL fungerer ikke riktig når apostrof i tittelen

Se eksempelet her: V'mail problemer med ulåst V3 på ***

Flagg koblingene nederst skal / *** / t194603-v'

Alt etter det ' blir avskåret

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

OK, skjer noe rart. Siden ordet m otorola (uten mellomrom) er filtrert på dette nettstedet url omadresseres. På omdirigering av ' er å snu til % 27. Med 27% i url ting fungere fint. Hvis du erstatter % 27 med en "vil du se hva jeg henviser til. Det samme skjer ikke på dette forumet, jeg gjetter fordi URL innstillingene for vbSEO ikke tillater spesialtegn.

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

vBSEO bør kutte eller erstatte spesialtegn. Jeg har ikke funnet en link på ditt nettsted med spesialtegn. Gjøre vBSEO ikke erstattet sted spesialtegn i link?

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Marcin Kalak View Post
    vBSEO bør kutte eller erstatte spesialtegn. Jeg har ikke funnet en link på ditt nettsted med spesialtegn. Gjøre vBSEO ikke erstattet sted spesialtegn i link?
    Nei, det er ikke å erstatte spesialtegn. Vet du hvordan du setter ting slik den gjør?

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

nei. Vi støtter konfigurasjon av vBET, ikke vBSEO.

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Marcin Kalak View Post
    nei. Vi støtter konfigurasjon av vBET, ikke vBSEO.

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Er koblinger med ' vises på nettstedet? Som forårsaker problemet du trenger å angi ' manuelt?
    Du kan prøve å sette inn en regel i den AdminCP->vBSEO->Kontrollpanel->Generelle Setings->Karakter Erstatning.

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Tegn utskifting fungerer ikke med mindre Fjern/Erstatt ikke-engelske tegn i URL-adresser på. Hvis den er slått på så erstattes naturlig ikke-engelske tegn deretter fjernet /

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Du har forsøkt å legge til en regel å Definere dine egendefinerte tegn erstatninger i AdminCP->vBSEO->Kontrollpanel->Generelle Setings->Karakter Erstatning?

Er golfbanen med "vil vises på nettstedet? Betyr det forårsake problemet må du angi "manuelt?

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Ja jeg lagt denne regelen: "& #039;"= >'' men det har ingen effekt. Jeg har også prøvd å endre "Deaktiver"urlencoding"inne URLs?", men dette fungerer ikke riktig.

Den eneste grunnen jeg lagt merke til dette er fordi Google liker å ta kodet URLs og endre koding til tegnet. I eksempelet ovenfor % 27 endres til "og deretter Google indekserer på ulike språk" i nettadressen. Men i dette tilfellet Webadresses blir avkuttet. Hvis du endrer % 27 til ' manuelt den ikke omdirigere % 27.

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •