Se eksempelet her: V'mail problemer med ulåst V3 på ***
Flagg koblingene nederst skal / *** / t194603-v'
Alt etter det ' blir avskåret
Se eksempelet her: V'mail problemer med ulåst V3 på ***
Flagg koblingene nederst skal / *** / t194603-v'
Alt etter det ' blir avskåret
OK, skjer noe rart. Siden ordet m otorola (uten mellomrom) er filtrert på dette nettstedet url omadresseres. På omdirigering av ' er å snu til % 27. Med 27% i url ting fungere fint. Hvis du erstatter % 27 med en "vil du se hva jeg henviser til. Det samme skjer ikke på dette forumet, jeg gjetter fordi URL innstillingene for vbSEO ikke tillater spesialtegn.
vBSEO bør kutte eller erstatte spesialtegn. Jeg har ikke funnet en link på ditt nettsted med spesialtegn. Gjøre vBSEO ikke erstattet sted spesialtegn i link?
nei. Vi støtter konfigurasjon av vBET, ikke vBSEO.
Er koblinger med ' vises på nettstedet? Som forårsaker problemet du trenger å angi ' manuelt?
Du kan prøve å sette inn en regel i den AdminCP->vBSEO->Kontrollpanel->Generelle Setings->Karakter Erstatning.
Tegn utskifting fungerer ikke med mindre Fjern/Erstatt ikke-engelske tegn i URL-adresser på. Hvis den er slått på så erstattes naturlig ikke-engelske tegn deretter fjernet /
Du har forsøkt å legge til en regel å Definere dine egendefinerte tegn erstatninger i AdminCP->vBSEO->Kontrollpanel->Generelle Setings->Karakter Erstatning?
Er golfbanen med "vil vises på nettstedet? Betyr det forårsake problemet må du angi "manuelt?
Ja jeg lagt denne regelen: "& #039;"= >'' men det har ingen effekt. Jeg har også prøvd å endre "Deaktiver"urlencoding"inne URLs?", men dette fungerer ikke riktig.
Den eneste grunnen jeg lagt merke til dette er fordi Google liker å ta kodet URLs og endre koding til tegnet. I eksempelet ovenfor % 27 endres til "og deretter Google indekserer på ulike språk" i nettadressen. Men i dette tilfellet Webadresses blir avkuttet. Hvis du endrer % 27 til ' manuelt den ikke omdirigere % 27.