Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 15

Tråd: DBSEO støtte

Junior Member
    Ble medlem
    Februar 2012

Default DBSEO støtte

Hei

Jeg brukte VBSEO til det nylig ble frakoplet og skal ikke støttes lenger.

Jeg har nå gått til å bruke DBSEO som synes å bare godt alternativ

ER det en måte vi kan arbeide sammen for å finne en måte å støtte DBSEO url's for VBET som jeg vil bruke både plugins. Jeg er glad for å hjelpe til med testing osv.

I VBSEO var det mange endringene nødvendig for VBET skal fungere.

Vil det være det samme for DBSEO? så kan du fortelle meg hva de største bekymringene er så jeg kan prøve å gjøre endringer på min testområdet slik det fungerer.

takk

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Ingen integrasjon behov. Også se vår viktig-filen, fordi det er litt informasjon om konfigurasjonen med adresser.

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Jeg vil gjerne se denne integreringen.

Junior Member
    Ble medlem
    Februar 2012

Hei

Jeg måtte bruke dbseo for å sikre at eksisterende url-strukturen ble holdt. Min rangering osv for området er avhengig enten nettadressene holdes, eller riktig 301 til nye webadresser. DBSEO gjør dette, og slik jeg vil sikre jeg bruker den.

Jeg vil åpne en ny tråd nå som jeg har nettopp installert det full vbet og nå ingen av oversettelser arbeidet på alle.

Det var delvis arbeider med gratisversjonen men ikke pro for noen grunn.

Ble medlem
    Oktober 2009

For øyeblikket er vi ikke planlegger å integrere med dbseo. Jeg forsto at du vil beholde din URL-strukturen. Du kan teste disse adresser holde den. Kanskje fungerer dbseo lignende måte.

Hvis ikke så kan du prøve å integrere selv på egen risiko, men vær oppmerksom på at hvis du endrer vBET koden må endre det igjen etter hver vBET oppdatering.

Jeg vet ikke hvordan akkurat dbseo fungerer. Er det arbeider av plugins eller som vBSEO legger foran kontrolleren. Hvis det fungerer som ligner vBSEO kan du basere på vBSEO integrering som eksempel. Allikevel hvis du bare har arbeider SEO linker bør dette være ganske lett. Hvis du vil ha oversatt nettadresser - dette kan være mer kinkig.

Junior Member
    Ble medlem
    Mai 2014

Er det fortsatt ingen planer om å støtte dette DBSEO integrasjon? Jeg vil mod, men kan ikke installere den hvis den ikke.

Ble medlem
    Oktober 2009

På dette tidspunktet planlegger vi ikke å støtte den. vBulletin har egen innfødt adresser. Dette er hva ferdig vBSEO og sannsynligvis andre plugins som gir funksjonalitet som allerede er tatt vil dø, eller brukes sjelden. Så vi ikke tror er det behov på markedet til å støtte den.

Junior Member
    Ble medlem
    Mai 2014

Det synes å gjøre mer enn adresser. Jeg har DBSEO installert på en ganske stor og opptatte forum.

For folk som meg som er på utkikk etter tekniske løsninger å øke trafikken, spesielt folk villig til å bruke litt penger, vil vi prøve det uansett. Vi vil også se på ting som din mod for. Men de er ikke kompatible. Jeg er ganske sikker på at du vil miste kunder.

Ble medlem
    Oktober 2009

Takk for din mening. I dette øyeblikk vi ikke har tenkt å støtte DBSEO.

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Quote Opprinnelig skrevet av siparker View Post
    Jeg måtte bruke dbseo for å sikre at eksisterende url-strukturen ble holdt. Min rangering osv for området er avhengig enten nettadressene holdes, eller riktig 301 til nye webadresser. DBSEO gjør dette, og slik jeg vil sikre jeg bruker den.
    Dette. Siden vbseo støttes ikke lenger trenger vi minst en måte å 301 oversatt nettadressene til nye etter bytte til DBSEO.

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •