Får dette på alle mine sider. Kjører den nyeste versjonen.
Advarsel: Ugyldig argument leveres for foreach () in /home/site/public_html/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php på linje 734
Får dette på alle mine sider. Kjører den nyeste versjonen.
Advarsel: Ugyldig argument leveres for foreach () in /home/site/public_html/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php på linje 734
Vennligst gi meg en link til problemet. Vennligst send meg en PM tilgang detaljer til Admin CP og FTP. Jeg vil se hva som skjer det
Jeg har ikke tilgang til FTP.
Fiks for dette problemet:
- Åpne fil includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
- Finn:
PHP Code:
if($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_alternate_tag'])
- Erstatt den:
PHP Code:
if($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_alternate_tag'] && !$vbulletin->userinfo['userid'])
Denne hastig fastsette legges i neste versjon.
Takk, det arbeidet.
Jeg oppdatert til nyeste versjon av vBET. Jeg måtte re bruke hurtigreparasjonen, men det er nå vises på alle gjest sider uansett.
Jeg ser ikke problemet på webområdet.
Den nyeste versjonen vBET er 4.7.2. Din versjon er 4.7.1. Har du gjort en nedgradering?
Ja, jeg nedgradert etter jeg så denne, men det ser ut som det skjer i 4.7.1 også. Det skjer bare når ingen oversettelse tilbydere er tilgjengelig (Google er markert som i mitt tilfelle, men jeg har ikke en API-nøkkel som er angitt for dem). Når dette skjer er tråder også ikke oversettes.
Hvis du ikke har en nøkkel Google så det bør deaktiveres automatisk. Du slå manuelt av Google AdminCP->vBET->Oversettelse Leverandører Tilgjengelighet. Vennligst gi meg beskjed hvis Google slå på automatisk i AdminCP->vBET->Oversettelse Leverandører Tilgjengelighet.
Vennligst gi meg beskjed hvis dette løser problemer.