Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 14

Tråd: Kan ikke avinstallere vbet uten å bryte forum

Hybrid-visning

Forrige Innlegg Previous Post   Next Post Neste Innlegg
    Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Default Kan ikke avinstallere vbet uten å bryte forum

Hi guys,
    Jeg trenger å avinstallere vbet, jeg ikke installerbar via admincp og vbet er borte, men hvis jeg prøver å slette vbet filer av serveren min (jeg prøver å få serveren tilbake til standard filer bare før du installerer akkurat det jeg trenger) det dreper mine forum!? Her er feilen jeg få hvis jeg prøver å fjerne filer etter avinstallering via admincp:

Advarsel: require(/home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php) [function.require]: kunne ikke åpne stream: ingen slik fil eller katalog i /home/thecodec/public_html/forumz/includes/init.php(304): eval () 'd code on line 135

Fatal feil: require() [function.require]: feil åpning required ' / home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php' (include_path ='.: /usr/lib/php: / usr/local/lib/php ") i /home/thecodec/public_html/forumz/includes/init.php(304): eval () 'd code on line 135

Jeg har fjernet alle vbet regler fra .htaccess.

Noen ideer hvordan kurere dette?

Hilsen
    Simon

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Dette ser ut som ikke fjerne noe plugin vBET eller ikke å fjerne integrering vBET med noen plugin. Har du vBSEO? Prøv å slå av alle kroker/plugins (mer info).

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Jeg har ikke noe alternativ for å deaktivere alle plugins, jeg hadde vbseo men jeg har prøvd å bli kvitt det!, når jeg prøve å avinstallere vbet jeg får alle slags problemer, det er driv meg muttere!

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Før du avinstallerer vBET må fjerne integrasjon med vBSEO. Før du avinstallerer vBET også prøve å deaktivere alle kroker i config.php (mer info).

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Jeg vil gi det en gå, VBSEO har blitt avinstallert så jeg ikke vet hva integrering du mener? VBSEO regler er fjernet fra .htaccess. hvor ellers skal jeg se?

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Hvis du har fjernet vBSEO så fjernet du også integrering vBSEO med vBET.
    Vennligst send meg en PM tilgang detaljer til Admin CP og FTP. Jeg vil sjekke hva som skjer det

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

PM sendt

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Før du avinstallerer vBET må du fjerne alle integrasjon. Jeg fant integreringen i modules/recentthreads.php i linjer 255-260. Hvis du har gjort noen andre integrering med vBET deretter slette dem.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Avinstallerte vbet deretter begynte å fjerne vbet filer og fikk dette:
    Advarsel: require([path]/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php) [function.require]: kunne ikke åpne stream: ingen slik fil eller katalog i [path]/includes/init.php(304): eval () 'd code on line 135

Fatal feil: require() [function.require]: feil åpning required ' / home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php' (include_path ='.: /usr/lib/php: / usr/local/lib/php ") i /home/thecodec/public_html/forumz/includes/init.php(304): eval () 'd code on line 135

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Takk for det, jeg glemte vbacmp, vil jeg nå prøve og rydde opp og avinstallere - jeg skal fortelle deg hvordan det går!

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •