Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Tomhet i stedet for oversatt tekst på sidene

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Default Tomhet i stedet for oversatt tekst på sidene

Text automatically translated from: Polish to: Norwegian
    Translated text
    Jeg vet ikke hva som skjedde, men oversetteren oversetter ikke sidene mine. I stedet for oversatte teksten er de eneste hvite flekker.

I samsvar med instrukser FAQ og lagt i cache slått av ekko ... til fil vbenterprisetranslator_functions.php

Hvordan Den eneste meldingen jeg får på toppen av siden er:
    Code:
    Warning: curl_setopt() [function.curl-setopt]: CURLOPT_FOLLOWLOCATION cannot be activated when in safe_mode or an open_basedir is set in [path]/includes/vbenterprisetranslator_functions.php on line 639

Warning: curl_setopt() [function.curl-setopt]: CURLOPT_FOLLOWLOCATION cannot be activated when in safe_mode or an open_basedir is set in [path]/includes/vbenterprisetranslator_functions.php on line 639
    Etter å ha fjernet API-tasten mens siden er oversatt feil skjermer (grafikk) ...

Vennligst bidra til å løse problemet.
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Text automatically translated from: Polish to: Norwegian
    Translated text
    Hallo. Som angitt i meldingen du har aktivert safe_mode eller open_basedir, Som ikke kan oppstå ved bruk curl.

Vennligst se her:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...371-error.html

Det er allerede en løsning på dette problemet. Hvis problemet vedvarer vennligst gi oss beskjed og vi skal se på dette nærmere
    Original text

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •