Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Språk Tilstand integrert i innkallingen system av BB

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Exclamation Språk Tilstand integrert i innkallingen system av BB

Hei

Jeg har et stort problem.

Jeg bruker en velkomstmelding å hilse på mine gjester og introdusere dem til ideen om forumet mitt.

Imidlertid er denne meldingen alltid i tysk, fordi det er gjort via BB merknader System (og er et bilde for SEO formål)

Det ville være å kult å ha ekstra tilstand alternativer i innkallingen systemet.

EG:
    - Bruker ikke surfer på forumet i [språk]
    - Brukeren er ikke surfer på forumet i [språk]

Dette ville også gjøre informasjon meldinger om den automatiserte oversettelse mulig.
    Dette vil være svært viktig for meg og kanskje andre også.

Hvis noen har et arbeid rundt for å få et språk tilstand i dagens varsel system kan du gi meg nå.

StarBuG

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hvis du bruker klare BB varsel system det skal oversettes (eller vi skriver om to forskjellige ting). Hvis du bruker BB notive system forsterkes av vBSEO - da merknader ikke i ren HTML, men er tatt inn i JavaScript ved vBSEO - det er derfor de som ikke er oversatt. I dette tilfellet bare gå til vBET Diverse alternativer og slå på "Oversett vBSEO meldinger i JavaScript". Da vil det bli oversatt.

Vennligst gi oss tilbakemelding gjør det er din løsning. Hvis ikke kan du skrive mer om vB varsel system som du skriver om - spesielt der i Admin CP kan vi finne den.

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Dette løste mitt problem, men ideen er fortsatt god.

Husk, jeg spurte deg her for hvor jeg kan vise en melding til gjester som besøker min forumet i en oversatt språk?

Disse varsel alternativene ville gjøre det mulig å vise en melding til dem og ikke for gjester som bruker morsmålet.

Det er ikke urgend men ville likevel være en fin funksjon.

Foreløpig jeg vise ovenfor melding via betinget hardkodet inn i malen min.

StarBuG

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Løsningen er som du har akkurat nå. Bare legg til i malen hvis seksjon med tilstanden sjekker ikke språk param er innstilt.

Vi vil undersøke BB meldingssystem og sjekke mulighetene for å beskrive slike budskap som vil bli vist bare på oversatt side av Admin CP - slik jeg forstår det er det du ønsker. Er det?

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

nedtrekksmenyen forhold som de andre i innkallingen systemet f.eks er medlem av [Grupper]

To betingelser:
    - Brukeren er ikke surfer på forumet i [språk] (drop down for alle aktiverte langauges)

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

vi allerede gjort nye brukergrupper i brukeren tilhører brukergruppe opsjoner i varsel system. (Språk Grup)
    2 nye alternativer for:
    1.Bruker tilhører brukergruppe: [hans default språk]
    2.Bruker ikke tilhører brukergruppe: [hans default språk]

1. vise melding bare til personer med språk fra valget
    2. ikke vise melding bare til personer med språk fra alternativet.
    Det vil være inkludert i neste Slipp.

Nå arbeider jeg på ideen din ..
    Sist endret av kamilkurczak; 05-01-1109:16.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

Quote Opprinnelig skrevet av StarBuG View Post
    nedtrekksmenyen forhold som de andre i innkallingen systemet f.eks er medlem av [Grupper]

To betingelser:
    - Brukeren er ikke surfer på forumet i [språk] (drop down for alle aktiverte langauges)
    Allerede gjort .. vil bli inkludert i den neste Slipp

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •