Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Støtte for underdomener

Hybrid-visning

Forrige Innlegg Previous Post   Next Post Neste Innlegg
    Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Default Støtte for underdomener

For eksempel, gå fra site.com/es/thread-url.html til es.site.com/thread-url.html

Dette kan hjelpe i noen merkelige ugunstig innvirkning på toppnivådomenet SEO.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Vi må nøye sjekke muligheten for støtte underdomener.
    I dette øyeblikk se jeg mulige problemer i Webadressen sporing funksjonalitet, som bare ignorerer alle absolutte URL-adresser som ikke begynner ved forum URL beskrevet i vBulletin konfigurasjon.
    VBSEO og vennlig webadresser kan også gjøre noen problemer.
    Som jeg vet vil endelig underdomener kreve konfigurasjoner fra tjenersiden.

Så er i dette øyeblikk må vi ta det inn i etterforskning, før vi vil være klar til å bestemme det verdt å gå for det eller ikke.

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Takk for vurderer dette Michal, setter jeg pris på det. Jeg skjønner det ville være noen problemer å løse.

Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010

Jeg venter fortsatt på denne funksjonen dette ville gjøre ting perfekt siden google webmaster tools vurdere et underdomene, så jeg kunne ha en annen gjennomgå hastighet for hvert språk

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •