Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 15

Tråd: Bare oversette nye tråder

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Default Bare oversette nye tråder

Jeg vil gjerne foreslå en funksjon for å bare legge oversettelse linker til tråder nyere enn en spesifisert tidsperiode. Hvis trådene er eldre enn den angitte perioden, men har blitt oversatt i et gitt språk, gi oversettelsen link.

Som det er, Google og andre roboter besøke hver side av området, unødvendig å oversette alt går tilbake 10 år (i mitt tilfelle). Dette viser seg å være svært kostbare.

Medlem
    Ble medlem
    Desember 2012

Text automatically translated from: Portuguese to: Norwegian
    Translated text
    Excelente sugestão ***
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

På dette tidspunktet kan du gjøre noe som dette. Ikke etter dato ved plasser. Det du har alle svært gamle tråder i noen spesiell plass, så du kan legge til i vBET konfigurasjonen sted å ignorert - så det ikke vil bli oversatt.

Det bør være noe problem med å legge alder filtrere og ikke oversette svært gamle tråder. Vi ville ikke sjekk er de allerede oversatt eller ikke - dette ville være for kostbart for ytelse (vi kan tenke etter å legge den senere som et annet alternativ).

Forespørsel akseptert

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Jeg antar det er fora som jeg har som inneholder gamle arkiv bare tråder. Det eneste problemet er jeg ikke ønsker å slå av oversettelser helt hvis de allerede har oversettelser gjort (så jeg ville bare være å kaste bort penger). Dette ville ikke være et problem hvis jeg var en ny installasjon av vBET.

Takk for din vurdering.

Ble medlem
    Oktober 2009

Vi vil tenke på dette. Fortsatt - Vennligst vurdere at for brukerne at det ville være bedre hvis det vil deaktiveres helt eller oversatt helt, ellers vil det være forvirrende - hvorfor de er og de ikke...

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

I mitt tilfelle de fleste brukere ikke kommer tilbake forbi 5 år og lese tråder - er bare søkemotorer

Ble medlem
    Oktober 2009

Denne søkemotorer vil fortsatt gi deg nye trafikk fra reelle brukere søk. Uansett - som jeg allerede skrev vi vil arbeide på den

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Ikke oversette tråden etter en angitt tid etter datoen for etableringen en tråd eller datoen for det siste innlegget i tråden?

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Dato for siste innlegg vil trolig fungere bedre. Hvis et innlegg er fortsatt relevant, og å være svarte så er det sannsynligvis skal oversettes.

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Takk for ditt forslag. Vi vil arbeide på denne funksjonen.

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •