Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Ikke oversette noe ny tråder, men beholde koblinger til noe som er oversatt

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Default Ikke oversette noen nye tråder, men beholde koblinger til noe som er oversatt

Lets si jeg har x antall tråder oversatt, men jeg ønsker ikke å oversette noe i det hele tatt lenger. Det er ingen måte å slå av oversettelser uten å fjerne alle koblingene til disse sidene.

I dette tilfellet ønsker jeg å beholde koblingene flagg der oversettelser eksisterer, men slå av flagg koblinger så ikke noe nytt er oversatt.

Dette er et tilfelle hvor en intern bryter å si 'Hvis denne tråden er fullstendig oversatt på dette språket, vise flagg link'

Hvis noen innlegg på et annet språk, som bør fortsatt være oversatt til standardspråket.

Jeg innser at dette er i motsetning til den andre funksjonsforespørsel jeg opprettet, men jeg tror det beste alternativet ville være å være i stand til å angi et datoområde for når tråder er oversatt.
    Sist endret av tavenger5; 19-02-1314:38.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Datointervallet er mulig å gjøre. Vi er ikke i stand til å gjenkjenne gjør tråden er allerede oversatt eller ikke - selv om vi skulle sette noen flagg og oppdatere det med hver endring, dette ville ikke være mulig, fordi en tråd kan være i flere sider, og konfigurasjonen om hvor mange innlegg på én side er kan endres hver gang. Kort tid - kan vi ikke vite hvilken side er oversatt i 100% før vi vil prøve å oversette det.

Vi kan fortsatt bruke filtre og oversette bare tråder i noen tidsperiode. Så for gamle vil ikke bli oversatt. Nyeste også. Bare de som er i definert tidsperiode. Hvis noen tråder fra denne tidsperioden ikke er fullstendig oversatt vil de. Men i så fall bør vi se på tråden opprettingstidspunkt ikke på siste responstid. Slik svar til slike tråder blir oversatt når vises.
    BBKoder evalueres på en egen måte så skriver i andre språk vil fortsatt tillate for å oversette til standardspråk. Vi må undersøke det problemer, men det synes å være gjennomførbart.

Hva synes du om slik løsning?

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

som ville fungere også!

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

OK - så vi vil implementere det på denne måten, og inkluderer i neste utgivelse.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •