Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 15 av 15

Tråd: Bare oversette nye tråder

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Også, lar si jeg har en x antall tråder som er oversatt, men jeg ønsker ikke å oversette noe i det hele tatt lenger. Det er ingen måte å slå av oversettelser uten å fjerne alle koblingene til disse sidene.

I dette tilfellet ønsker jeg å beholde koblingene flagg der oversettelser eksisterer, men slå av flagg koblinger så ikke noe nytt er oversatt.

Dette er et tilfelle hvor en intern bryter å si 'Hvis denne tråden er fullstendig oversatt på dette språket, vise flagg link'

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Opprett et nytt emne med funksjonsforespørsel.
    Vær en avgang pr. én tråd.
    Ny funksjon "bare oversette nye tråder" er allerede gjort og inkludert i messe - vBET 3.x og vBET 4.x-versjoner.

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Jeg installert det nyeste versjonen, og dessverre dette fungere ikke som jeg trodde det ville.

Problemet er, at hvis brukt, eldre tråder deretter dagene angitt som har vært oversatt er ikke lenger koblet til. Videre koblingen er der fortsatt, men blir viderekoblet til originalen. Jeg skjønner det er en utfordring å finne ut om en tråd har blitt oversatt eller ikke, men jeg tror det er nødvendig å ikke kaste bort penger på tidligere oversettelser som er fullført.

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Også, hvis en tråd som ble tidligere oversatt faller under terskelen "Ikke oversette gamle tråder" så det blir en masse reindeksering skjer. Hvis noe burde ikke dette være et antall dager, men en fast dato så oversettelser ikke vil kontinuerlig bli foreldet.

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Hvis emnet er omdirigert så tape du ikke penger på oversettelsen, fordi den ikke er sendt for oversettelse.
    Oversettelse tråden fra en bestemt dato vil bli i http://www.vbenterprisetranslator.co...ranslated.html.

Side 2 av 2 FirstFørste 12

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •