Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Sikkerhetsproblem med admincp linker

Senior Member
    Ble medlem
    November 2009

Default Sikkerhetsproblem med admincp linker

Jeg har. Htaccess beskyttelse på min admincp mappe. Men når den åpnes det med en lang parameter i URL (dvs. site.com / pl / admincp /) så at tilgangen er forbigått! Dette ser ut som en ganske alvorlig sikkerhetsproblem hvis det er faktisk en bug.

Dessuten, hvis mitt forum er oversatt, så mitt admincp lenker omfatte språket paremeter annen grunn, de gjorde ikke før.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Så legg beskyttelse også for oversatt admincp webadresser, eller enda bedre - omdirigere i htaccess oversatt acmincp nettadresser til normal en.. Dette vil tvinge kommer til admincp på normal måte og din sikkerhet vil fungere. Dette er spesifikk løsning brukes for ditt forum - vennligst vedta den faktiske innstillingene Hvis du trenger hjelp til dette - vennligst vis meg din faktiske htaccess fil..

Hvis du ikke vil ha URL sporing arbeider for admincp bare bruke "Ignorer URLer 'alternativet. Personlig synes jeg at det ikke er nødvendig i det hele tatt - når du går til admincp du ikke gjør det fra oversatt side, og selv om, så kan du manuelt endre URL. Likevel 'Ignorer URLer' vil holde en lenke du ønsker ut av oversettelse sporing.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •