Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Forum lenker problem igjen

Senior Member
    Ble medlem
    November 2009

Default Forum lenker problem igjen

Siden oppgradere til 3.3.0, er denne feilen igjen happening: http://www.vbenterprisetranslator.co...failure-2.html

Den fikse vi kom opp med tidligere fungerer ikke lenger

Senior Member
    Ble medlem
    November 2009

Det skjer også med linker til våre brukere fotogalleri, så jeg har midlertidig aktivert 'Erstatt' Forum Lenker "med direkte linker til mål webadresser? Alternativet i vBSEO midlertidig (dette bryter min hit counter).
    Sist endret av moman; 22-01-1004:43.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Du foretatt manuelle endringer i filen og under oppdateringen du overstyre det går tilbake til standard. Det er derfor det sluttet å fungere.

Beklager, men så lenge det ikke vil bli støttet offisielt du må holde den manuelt. Så bare du gjorde endringene igjen og TI vil fungere igjen.

Jeg vil gå for å se nærmere link som du peker på, og jeg vil sjekke muligheten for støtte til dette i neste versjon Jeg vil gi svaret der.

EDIT:
    Jeg så det - prøv å bruke alternativet 'Ignorer URLer' i vBET hovedalternativer - det burde løse problemet og holde valgte URLene ikke sporet av oversettelse.
    Sist endret av vBET; 22-01-1019:18.

Senior Member
    Ble medlem
    November 2009

Takket-Jeg vil bruke alternativet. Jeg redid den manuelle endringer og det var ikke effektive, så jeg vil holde seg til ignorere urls alternativet.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •