Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Bruker apertiumtest.php, hva er ser ut som fungerer og ikke fungerer

  1. #1
    Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010
    Innlegg
    97

    Default Bruker apertiumtest.php, hva er ser ut som fungerer og ikke fungerer

    Hei folkens, bare testing ved hjelp av apertiumtest.php for testing, og fikk denne meldingen, er hva dette betyr, er det står fungerer eller ikke?

    Start oversettelse test for Apertium
    Testresultatet: {"responseData": {"translatedText": "Hei adiï½s"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Test feil:
    Tilkoblingstiden (ms): 2646.09082031



    takk før

  2. #2
    Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012
    Innlegg
    481

    Default

    Denne meldingen sier at alt er OK og Apertium oversettelse fungerer.

  3. #3
    Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010
    Innlegg
    97

    Default

    -Jeg prøvde å åpne noen et annet språk siden, men fortsatt oversatt ikke
    hvor mange apertium max begrense faktisk, permonth eller perday, noen som vet?


    -Jeg prøvde å fjerne api-nøkkel fra admincp > vBET oversettelse leverandører > Apertium oversettelse API-nøkkel
    så forsøkt åpning apertiumtest.php filen igjen, det er fortsatt viser samme meldingen

    Start oversettelse test for Apertium
    Testresultatet: {"responseData": {"translatedText": "Hei adiï½s"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Test feil:
    Tilkoblingstiden (ms): 1141.77612305
    så de ser ut som denne meldingen bety dens i ustand

    kan du dele hva er apertiumtest.php meldingen for vbenterprisetranslator.com, og er den apertium arbeider her?

  4. #4
    Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010
    Innlegg
    97

    Default

    oppdateringen, jeg fortsatt stå tom api-nøkkel fra admincp > vBET oversettelse leverandører > Apertium oversettelse API-nøkkel

    og forsøkt åpning apertiumtest.php filen igjen nå (noen timer etter mitt siste innlegg ovenfor), meldingen nå er i endring til dette


    Start oversettelse test for Apertium
    Testresultatet: {"responseData": {"translatedText": null}, "responseDetails": "støttes ikke paret", "responseStatus": 451}
    Test feil:
    Tilkoblingstiden (ms): 744.413085938

  5. #5
    Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012
    Innlegg
    481

    Default

    Apertium er for tiden ikke fungerer. Det er ingen offisiell uttalelse fra dem. Vi overvåker situasjonen.

  6. #6
    Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012
    Innlegg
    481

    Default

    Apertium nå det fungerer.



    Quote Opprinnelig skrevet av basketmen View Post
    -Jeg prøvde å åpne noen et annet språk siden, men fortsatt oversatt ikke
    hvor mange apertium max begrense faktisk, permonth eller perday, noen som vet?
    Apertium støtter ikke alle språkpar. I tillegg Apertium er en oversetter for å hjelpe Microsoft og Google, den kan ikke brukes alene for å effektivt oversette sider. Apertum access er ofte avhenger av trafikken på serveren.

    Quote Opprinnelig skrevet av basketmen View Post
    -Jeg prøvde å fjerne api-nøkkel fra admincp > vBET oversettelse leverandører > Apertium oversettelse API-nøkkel
    så forsøkt åpning apertiumtest.php filen igjen, det er fortsatt viser samme meldingen
    Apertium tilgang krever ikke en nøkkel. Registrerte brukere har imidlertid en høyere grense-spørringer.

    Quote Opprinnelig skrevet av basketmen View Post
    kan du dele hva er apertiumtest.php meldingen for vbenterprisetranslator.com, og er den apertium arbeider her?
    Jeg fikk den samme meldingen som din første og Apertium fungerer.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •