Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Google e-post

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Default Google e-post

Mitt navn er Adam Feldman, og jeg er en produktsjef hos Google. Jeg ser at du registrerte deg for en nøkkel for Google AJAX API for en tid siden og at du har en nettside eller et program gjør bruk av det sentrale i server-side (avslappet) forespørsler.

For å bidra til å hindre legitim spørringer som stammer fra en enkelt IP-adresse fra å bli klassifisert som automatiserte forespørsler, kan vi nå tilby en ny URL parameter som kan brukes til å identifisere sluttbruker som etterspør spørringen. Du husker at brukervilkår krever at hver API anmodning fremsettes på vegne av en sluttbruker handling, og denne nye parameter, bør 'userip', være inkludert i alle server-side forespørsler for å sikre at din bruk av API ikke blir feilaktig identifisert som misbruk.
    Er dette lagt til i vbet?

Thanks

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Jeg fikk den samme e-post. Siden passerer IP er en ny funksjon i API, tviler jeg det følger med vBET ennå.

Medlem
    Ble medlem
    November 2009

Også jeg fikk denne e-posten, hva bør jeg gjøre?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Det er ikke inkludert - vi er ikke i stand til å forutsi fremtiden og legge noe det var ikke eksistere i den tiden av produksjonen

Hva du bør gjøre - bare å vente på nye utgivelse, vil vi støtte det der Det er ingen hast - det er ikke nødvendig.

Junior Member
    Ble medlem
    Mar 2014

Det er virkelig et godt tegn å få Gmail knyttet til publisering av kontoen.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •