Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 12 av 12

Tråd: flere mysql-prosesser

Junior Member
    Ble medlem
    Apr 2012

OK siden det er ingen refusjon, vil jeg gi den mer skuffen.

Hvordan lage flagget større på nettstedet mitt?

Du kan sjekke nettstedet mitt www.Worldwide-Invest.org , etter alle betaling når jeg brett alle språk jeg får tomme siden og mine penger som er satt til 0.

også hvor mye jeg har å betale for hver side på nettstedet mitt per språk? med Microsoft kan du oversette?
    Microsoft oversette gi 2 millioner gratis månedlig, kan jeg, men mer enn én konto så enhver én konto har 2 M jeg brett det manuelt og den arbeide, så hvis jeg kan legge den automatisk blir fin ikke så mye bare 4-5 konto pluss min betalt service vil håndtere nettstedet mitt.

Jeg har et reelt problem med innløse og VB støtte si det er fra produktene, og du sier det er VB, for meg vil det være veldig ærlig fra deg hvis du hjelpe meg å fastsette det, hver 4-5 dager min site server vil bli drept fra VB kontanter.

Takk på forhånd
    Sist endret av majjed2008; 22-10-1212:24.

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Vær en avgang pr. én tråd.
    Du kan sjekke nettstedet mitt Investere over hele verden - Forex Forum - verden bred investere , etter alle betaling når jeg brett alle språk jeg får tomme siden og mine penger som er satt til 0.
    Vennligst PM meg tilgang detaljer til Admin CP, FTP. Jeg vil sjekke hva som skjer det

Side 2 av 2 FirstFørste 12

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •