Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Innstillingene slik at betalte oversettelser er ikke fjernet

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Default Innstillingene slik at betalte oversettelser er ikke fjernet

Jeg er ikke 100% sikker på mine dyre betalte Google oversettelser blir ikke fjernet fra databasen cache. Jeg åpenbart ikke ønsker setninger som er oversatt til stadig bli fjernet på dette punktet, siden de er ganske kostbare.

Men det virker som oversettelsene aldri 'ferdig' til tross for bare å ha 6 språk aktivert. Hver dag Google oversetter 500000 tegn (kvoten som jeg satt) som å ikke bruke mer enn $ 10 (USD) per dag.

Er det en innstilling som jeg mangler et sted som forårsaker oversettelser som skal oversettes flere ganger? Kan noen forbedringer gjøres til systemet for å redusere antall oversettelser som kreves for å skikkelig oversette? For eksempel, hvis en setning blir oversatt i en melding, og at samme uttrykket eksisterer i et annet innlegg er at samme uttrykket sendes til Google dobbelt?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Det er opp til konfigurasjonen gjør hurtigbufferen tømmes eller ikke. Kan du enkelt deaktivere clearing cache funksjonalitet ved å sette Admin CP -> vBET Cache -> Database Cache-Time to Live (TTL) til 0. Eller på samme sted Hurtigbufferen for å fjerne strategi til Deaktivert. Likeledes behage sikre at databasen er på)Bruk database-cache). Vær oppmerksom på at database-cache er på som standard, og clearing er deaktivert.

Hvis hurtigbufferen ville være renset du ville kunne også se logger om det i Admin CP - > planlagte oppgaver - > planlagt aktivitet logg.

Vær oppmerksom på at alt innhold som ikke oversettes ennå har å fylle opp hurtigbufferen. Du kan bruke mindre penger for en dag, det er ikke problemet, bare cache vil fylle opp tregere.

Også anbefaler jeg for å konfigurere Apertium oversettelser - som er gratis. Ikke alle språkpar støttes, men for de som er Apertium vil bli valgt før Google å gjøre oversettelsen. Apertium-serveren er ikke alltid kan nås, men vBET kan klare det - vi bare alltid prøver første billigste alternativet, og hvis det ikke er tilgjengelig vil bytte til neste.

Og det er derfor jeg foreslår også for å konfigurere Microsoft oversettelse - det er også gratis oversettelser med 2 millioner tegn per måned grense. Det er ikke mye, men det vil også gjøre kostnadene tregere - andre kloke du vil betalt Google for disse 2 millioner tegn Og her også Microsoft velges først hvis tilgjengelig. Så Apertium, så Microsoft, så Google - dette er standardrekkefølgen for oversettelser hvis alle tilbydere er konfigurert. Du kan endre denne rekkefølgen hvis du vil ha i konfigurasjonsfiler, men det anbefales ikke.

Hvis du har flere spørsmål kan du bare spør.
    Sist endret av vBET; 15-09-1209:56.

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Takk - jeg bare lastet ned den nyeste versjonen, og fikk de nye Microsoft tingene fungerer. Dessverre kan jeg bruke 2 millioner tegn i om (Rediger) 30 min. Yikes!
    Sist endret av tavenger5; 03-10-1222:04.

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Også, jeg har vært å oversette rundt 500 k tegn per dag gjennom Google for nesten et år nå. Det har kostet mye penger dessverre.

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

Quote Opprinnelig skrevet av tavenger5 View Post
    Også, jeg har vært å oversette rundt 500 k tegn per dag gjennom Google for nesten et år nå. Det har kostet mye penger dessverre.
    Wow, er du alvorlig?
    365 dager x $10 (500 k tegn perday) = $3.650

du bør ha veldig stort forum som tjente mer enn $ 3.650/år, og svært mange innlegg som oversettes
    eller medium forum og vbet cache er ikke innstillingen til høyre, sjekk min tråd for http://www.vbenterprisetranslator.co...Ted-Again.html , alltid gjøre backup og gjøre med egen risiko, jubelropet

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Quote Opprinnelig skrevet av tavenger5 View Post
    Kostnadene er avhengig av Google og Microsoft, men du kan redusere mengden tekst som er sendt for oversettelse.
    For å redusere sine utgifter betalt se oversettelser her.
    Den nyeste versjonen vBET har et nytt alternativ som reduserer kostnadene ved oversettelse: Ikke oversette tall. Du finner dette alternativet i AdminCP -> vBET -> Oversettelse Alternativer.
    Kontroller også at du har god angi cache rengjøre.
    Sist endret av Marcin Kalak; 04-10-1223:58.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •