Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Manuelle oversettelser: Hvordan redigere / oversette teksten, som ikke inne i kroppen siden?

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

Default Manuelle oversettelser: Hvordan redigere / oversette teksten, som ikke inne i kroppen siden?

Hi guys

For å redigere / oversette tekst manuelt, ved å velge og klikke Rediger-knappen, inne i kroppen siden

Men hvordan du redigerer tekst som ikke inne i kroppen siden, som url, tittel, beskrivelse, søkeord, etc?
    om nødvendig vi kan redigere direkte i phpMyAdmin også, bare la oss vite hvilket bord og hvordan

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

På denne øyeblikk manuell translations støtter bare tekst vises på siden. Vi vil legge til flere funksjoner for det i fremtiden
    Hvis du vil redigere det i databasen, så du har det i tabellen hvilket navn starter ved vbenterprisetranslator_cache_
    Etter at du har i tabellen navnet språkkode (til der den er oversatt). for hver langiage har du 3 bord som:
    Code:
    vbenterprisetranslator_cache_pl
    vbenterprisetranslator_cache_medium_pl
    vbenterprisetranslator_cache_short_pl
    Oversettelser deles det i henhold til opprinnelige tekstlengden.

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

Gode nyheter folkens, jeg har allerede et triks for å redigere/oversette siden tittel, Metabeskrivelse, meta søkeord

Trikset er veldig enkelt, bare legge til/Kopier Sidetittel, Metabeskrivelse, meta søkeord, hvor som helst i kroppen siden også, slik at vi kan manuelt redigere det

for eksempel bare legge under koden i showthread mal, før slutten kroppen koden </body>

< hvis tilstand = "$ _ ANMODNING ['språk'] og is_member_of ($bbuserinfo, 6)" >
    $tråden [tittel] < hvis tilstand = "$ pagenumber > 1" >-< setning 1 = "$ pagenumber" >$ vbphrase [page_x] </phrase> </if>-$vboptions [bbtitle]
    <br>

< hvis tilstand = "$ pagenumber > 1" >< setning 1 = "$ pagenumber" >$ vbphrase [page_x] </phrase>-</if> $threadinfo [tittel] $foruminfo [title_clean]
    <br>

$threadinfo [tittel], $vboptions [søkeord]
    <br>
    </ Hvis>

og du kan redigere/manuell oversette tråden tittel, Metabeskrivelse, meta søkeord, i bunnen av siden
    dvs det jeg ønsker å dele

men jeg fremdeles kan ikke redigere/endre URL-adressen, URL-adressen fortsatt oversatt ikke, hvis du bruker vbseo.
    Den vbseo variabel for å ringe nettadressen for gjeldende side i mal er $_SERVER[VBSEO_URI] (søker allerede denne variabelen i vbseo.com før)

Jeg prøvde å legge til denne like ovenfor knep:

$_SERVER [VBSEO_URI]
    <br>

eller

http://domain.com/$_SERVER[VBSEO_URI]
    <br>

eller

http://domain.com/es$_SERVER[VBSEO_URI]
    <br>
    variabelen arbeider viser gjeldende vbseo side url, og jeg kan redigere håndbok det og lagring,
    men tråden URL-adressen i adresselinjen fortsatt ikke endret, allerede prøvd å lesse om siden eller åpne oversatt URL-adressen i kroppen, men likevel omdirigere tilbake til den opprinnelige URL-adressen

Hvis du har forslag til hvordan å lage URL-adressen som er oversatt/forandret, vennligst gi hint, å gjøre denne perfekte

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Oversettelser URL-adressen du ikke fungerte ut på den måten, fordi URL-adressen går ekstra transformasjoner som ikke tas i betraktning for normal tekst og endringen som kommer som en normal tekst ikke er finne i hurtigbufferen.
    Vi arbeider på forbedring som er foreslått av deg. Vær tålmodig. Vi er ikke i stand til å beskrive det som en rask løsning - blant annet fordi det er fremdeles under utvikling.
    Jeg takker deg for dine forslag, ville vi måtte ha nytte.
    Sist endret av Marcin Kalak; 04-10-1219:32.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •