Fortsatt fra denne tråd
Hvordan lage database cache, aldri slettet / rengjort, nei så må oversettes på nytt?
Jeg bruker gratis microsoft asurblått og Apertium som nesten alle av oss bruker
Jeg har allerede satt under innstillingene i sitert, men ser ut databasen cache gang fortsatt å bli slettet / rengjort,
For eksempel min forumet standardspråket er engelsk, og oversatt språk siden er spansk,
Siden i spansk i dag, som Forumforsiden, er oversatt godt, men få dager igjen, blir en del av dem som hvert forum tittel og beskrivelse, viser fortsatt på engelsk igjen,
Så jeg antar at databasen cache før skal gifte slettes / rengjøres
AdminCP - > vBET Cache - > Database-Cache - > Cache tid til Live (TTL) - > Angi 0
AdminCP - > vBET Cache - > Database-Cache - > Cache rengjøring detaljer - > ikke sjekket alle språk, ingen er avkrysset
AdminCP - > vBET Cache - > Database-Cache - > Cache clearing strategi - > Angi deaktivert (tekst-feil som skrevet det for å være Dissabled, men kanskje det ikke viktig)
behage hjelpe innstillingene ovenfor allerede riktig å lage database cache, aldri slettet / rengjort, slik at ingen trenger å bli oversatt på nytt, eller hvis det er en annen innstillinger