Jeg purtchased vbet lenge siden men sluttet å bruke det uansett grunn jeg ikke kan huske. Jeg besluttet å fornye meg med lisens, og installere det på nytt bare for å finne at alt er endret, og jeg er ikke sikker jeg ha installert det på riktig måte. Jeg har forlatt alle standardinnstillingene for microsoft oversettelse som jeg finne nå det er gebyrer for noen, og jeg får ingen traanslations uansett hva jeg klikker flagg. Er det noe annet jeg trenger å gjøre? Jeg har vært søker, men synes det er vanskelig å finne informasjonen jeg etter
Mitt forum er Digiscrap Forum
Enn på forhånd
Lissa
* Rediger, jeg fikk oversettelser til å arbeide etter å finne et innlegg som hjalp, det er ikke oversette innlegg når jeg gjør en test innlegget skjønt så mer søker etter meg med mindre noen er praktisk å hjelpe
n/m jeg ikke ha installerbar denne og en annen $30 dollar nede drain. Instruksjonene er dårlig i beste, og den siste dråpen var å finne at mange flere brukergrupper hadde lagt som ville ha gjort mye mer arbeid for meg med photopost installasjonstillatelser. Til slutt bestemte jeg meg for det ikke var verdt stresset, beklager