Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Alle annonser forsvinner, trenger hjelp:)

Junior Member
    Ble medlem
    Januar 2010

Cool Alle annonser forsvinner, trenger hjelp:)

Jeg installerte den nyeste versjonen 2.4.1 på min testområde. Jeg hadde litt problemer med å plassere flagg og til slutt de dukket Bellow eller nederst på nedenfor navigasjonslinjen annonsen.

Oversettelse utvalg og arbeidet var fantastisk, så plutselig annonsen og flagg forsvant.

Jeg deaktiverte produktet, skjedde ingenting, fortsatt en manglende annonse. Så jeg uninstaled produktet, fortsatt ingenting skjedde, ingen annonse. Jeg fjernet alle filer knyttet til produktet. Nå har jeg min annonse tilbake.

Eventuelle forslag vil bli svært mye verdsatt.

Takk,
    Matt Olieman
    mycockpit.org

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Veldig merkelig, men hvis du hadde fortsatt problem med annonser etter vBET var deaktivert dette betyr at det ikke var vBET feil (mod gjør ingenting når det er deaktivert - vBulletin bryr seg om det). Spesielt at det var arbeidet i begynnelsen og bare stoppet i noen tid (som jeg forsto).

Kan du gjengi det? Vennligst installer vBET igjen og fortell skjer det igjen?

Det kan være noen midlertidig problem med AdSense.

Junior Member
    Ble medlem
    Januar 2010

Det var det jeg trodde også. Fikk ikke gi noen mening, det er derfor jeg spurte. Jeg skal gjøre en installer i morgen (min tid). Jeg skal fortelle deg hva som skjer.

Takk,
    Matt Olieman
    mycockpit.org

Ble medlem
    Oktober 2009

Store

Junior Member
    Ble medlem
    Januar 2010

Gode nyheter, gikk installere bra og feilfri. Så langt etter ca en time med testing, uten tap av ad

Jeg hater denne delen .... MEN,

1. Jeg merket det er ganske langsom, ikke rask som på dette nettstedet. Jeg antok at er oppgraderingen funksjonen

2. Jeg fant noen uregelmessigheter i forumet kategoriene, testet jeg med IE8 og Chrome. Begge har forskjellige anomalier.

3. Er NavBar knappen bare tilgjengelig i vBET 3.3.?

Ta gjerne å se på testområde MyCockpit.org - Hjem

Hvis du ønsker å grave dypere, gi meg beskjed via e-post, også ville bli glad for å beta teste vBET 3.3. på min testområde.

Ble medlem
    Oktober 2009

1. Gratis versjonen er tregere. vBET 3.x er betalt og det er mer optimalisert.
    2. Vennligst åpne nye tråd for dette og beskrive det mer
    3. Hvis du mener dropdown menyen med flagg - da ja.

Vær oppmerksom på at vBET 3.3.0 ikke vil være klar for vB4. Betalt versjon av vBET vil være klar for vB4 i mars.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •