Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Gratis med begrenset funksjonalitet eller prøveversjon?

Hybrid-visning

Forrige Innlegg Previous Post   Next Post Neste Innlegg
    Junior Member
    Ble medlem
    Mai 2012

Default Gratisversjonen

Før jeg kjøper, trenger jeg å sikre at dette vil fungere bak min selskaper brannmur. Vi blokkere mange translation verktøy, fordi brukere kan bruke disse verktøyene til å komme til nettsteder som vanligvis er blokkert.

Det er en versjon som har begrenset funksjonalitet, eller hadde en prøveperiode som jeg kan teste i min QA miljø? Hvis det fungerer, vil jeg presse det til min produksjonsmiljø.

Et annet spørsmål, jeg trenger en lisens for min QA-miljøet hvis jeg kjører det i produksjon også?

Thanks

Drew

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Vi hadde gratisversjonen når oversettelse i Google og Microsoft var gratis. Etter at de gjorde det betalt stoppet vi støtter gratisversjonen siden betalte tjenester behov optimalisering som vi har i betalt versjon.

vBET-lisensen er hver installasjon. Hvis du må installere den på ulike fora må ulike lisenser. Én per hvert forum som du kjører. Hvis du har testmiljø som ikke er tilgjengelig for utenforstående kan deretter etter informere oss du installere vBET på din testemiljø. Selvfølgelig må du ha lisens først.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •