Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Feil i sider med oversettelse

Junior Member
    Ble medlem
    Januar 2011

Default Feil i sider med oversettelse

Advarsel: curl_setopt() [function.curl setopt]: CURLOPT_FOLLOWLOCATION kan ikke aktiveres når safe_mode er aktivert eller en open_basedir er satt i [path]/includes/vbenterprisetranslator_class_translator.php på linje 467
    Denne feilen er sett over siden.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Gå Vennligst til FAQ - du har feil konfigurasjon. For mer informasjon Vennligst se her:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html#post1543

Også Vennligst merk at safe_mode er avverget i PHP og det er sterkt anbefalt å slå det av. Ved hjelp av noen PHP biblioteker er det nødvendig.

Fortell trenger du mer hjelp

Junior Member
    Ble medlem
    Januar 2011

safe_mode er allerede slått av:

Noe annet som jeg kan sjekke på?

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Hei
    Kan du fortelle meg hvis du slår av safe_mode via admin panel? Hvis ja behage aks vertsleverandøren din om å deaktivere den for deg. Fra første feil du poste her kan vi vet at tjener "ser" safe_mode

Pensjonert;)
    Ble medlem
    Jun-2012

Ikke noe svar så jeg trenger å lukke denne tråden. Hvis du har flere spørsmål angående denne tråden vil jeg åpne den andre veien Vennligst skriv ny.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •