Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 19 av 19

Tråd: Sliter med å re-installere VBET

Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010

Vi har nettopp fullført installerer vBulletin 4.2 (oppgradering fra V3). vBulletin selv synes å bli arbeider fin.

Vi installert VBET er 4.4.6.

Googletest resulterer i:

Start oversettelse testen for Google API v2
    Test resultat:
    Teste feil: kan ikke koble til 2001:4860:800a::5f: nettverk kan ikke nås
    Tilkoblingstid (ms): 150134.716064

Bare tomme sider vises når en oversettelse er forespurt, og svaret er * veldig * treg.

Mitt nettverksteam mener alle er vel :-). Hvis det noe jeg kan gi dem å påpeke årsaken til systemet ikke kobler til Googles API?
    Sist endret av hmspain; 18-06-1216:55. Årsak: avklare hva fungerer fint

Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010

Hvis du må kjøre gjennom en proxy, og systemet krever en proxy-innstilling... der i VBET ville jeg angi dette?

Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010

curl_setoptch ($tilkobling, CURLOPT_PROXY, ' http://proxy.mydomain.com:nnnn/');

lagt til vbenterprisetranslator_functions.php og vbenterprosetranslator_class_translator.php like over hver CURLOPT_URL linje ser ut til å gjøre knep.

Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010

Default Å gjøre fremgang, men det er tregt...

Neste hinder :-)... oversettelsen flagg ikke er vises på innleggene. Jeg postet noe på spansk... og som de sier "nada". Jeg hadde ventet flaggene viser det opprinnelige språket, oversettelse til engelsk, og den opprinnelige teksten nedenfor. Jeg fortsetter over og over og over innstillingene, men jeg kan ikke synes å finne ting ut.

Flaggene nå vise øverst, og hvis du klikker på en, den oversetter siden for språket... fremdrift. Men installasjonen er fremdeles ikke "rett"...

Pensjonert;)
    Ble medlem
    Jun-2012

Hei,
    Kan du fortelle, bare å være sikker, hvis proxy-problemet er løst.

Om din forrige innlegg - fortell hva akkurat som ikke fungerer nå, og med hva kan jeg hjelpe deg.
    Også, må du huske å åpne ny tråd for alle nye utsendelse

Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010

Jeg trenger ytterligere hjelp med dette. Ved å legge til en CURL proxy linje, jeg var kjøpedyktig få VBET til å fungere, men flaggene vises ikke på de individuelle innleggene (bare øverst der jeg angav). Hvis jeg klikker på et av topp, utføres oversettelse.

Siste gang jeg fikk dette fungerer, jeg kan ikke huske noen spesielle innstillingen å få flagg for å vise i individuelle innlegg. Jeg stumped :-).

Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010

Quote Opprinnelig skrevet av m_jankowski View Post
    Hei,
    Kan du fortelle, bare å være sikker, hvis proxy-problemet er løst.

Om din forrige innlegg - fortell hva akkurat som ikke fungerer nå, og med hva kan jeg hjelpe deg.
    Også, må du huske å åpne ny tråd for alle nye utsendelse
    Jeg * tror * jeg har min proxy problemet løses. Har du andre kunder som kjører gjennom en proxy? Hva gjorde de gjøre for å omgå dette problemet? Så vidt jeg kan fortelle, har VBET ingen mulighet til å sette opp en proxy.

Min "løsning" kan forårsake andre problemer, så jeg trenger å vite :-).

Jeg satte inn:

curl_setoptch ($tilkobling, CURLOPT_PROXY, ' http://foo.com:nnnn/'); (foo.com er min proxy, og nnnn er nummeret på porten)

foran hver CURLOPT_URL på linjen. Ikke svært elegant.

---

På dette punktet-oversettelse fra toppen flaggene tregt works, men svært svar.

Jeg ikke ser noen flagg på innlegg seg.
    Sist endret av hmspain; 21-06-1217:44.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Vi har aldri hatt noen problemet med proxyer har påpekt. Så kanskje bruker ingen det med proxyer eller problemet er spesifikt for serverkonfigurasjonen.

Flott at du løste problemet. For nye problemet du åpnet allerede ny tråd og det jeg sende allerede du svarer. Vær en avgang pr. én tråd - dette vil tillate oss å behandle problemer på en bedre måte.

Vi er ikke klar over mulige problemer av endringene. Som jeg skrev dette gjelder bare for serverkonfigurasjonen. Bare sjekk hvordan vBET fungerer og hvordan oversettelse leverandører fungerer.

Trenger du mer hjelp med problemet?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Ingen respons - vurdert spørsmålet er borte. Hvis ikke skriv i denne tråden

Side 2 av 2 FirstFørste 12

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine