Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 19

Tråd: Sliter med å re-installere VBET

Hybrid-visning

Forrige Innlegg Previous Post   Next Post Neste Innlegg
  1. #1
    Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010
    Innlegg
    34

    Default Sliter med å re-installere VBET

    Når jeg aktiverer VBET, vil ikke VBET alternativet hovedsiden vise (alle andre alternativer sidene vil vise). Også, vises ikke lenger min fora.

    Im ' running vBulletin 3.8.7 PL2.

    Jeg er engstelig for å få VBET igjen. Jeg ble tvunget til å ta den av meg system, siden det var forstyrrer tråd skjermen noe.

    Kanskje skal jeg bare kjøpe installasjonstjenesten og har dere ser på det...

  2. #2
    Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010
    Innlegg
    34

    Default

    Jeg registrerte meg for Google oversettelser API og inn strengen som kreves i VBET-alternativer.

  3. #3
    Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010
    Innlegg
    34

    Default

    Jeg trodde det kunne være det "utført rekkefølge" problemet vi hadde tidligere, med vår egen plugin for godkjenning. Jeg re-checked at våre godkjenning plugin er utført rekkefølge 1001 (det er), og vBulletin er 1000 (det er).

    Dette er et annet problem; flaggene vises ikke, ingenting viser, vBulletin henger bare:-). Du spør vBulletin liste over nye oppføringer og viser bare en hvit skjerm, helt til du deaktiverer VBET.

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    hei. Beklager for svartid – vi hadde lang helg i Polen.

    Kontroller at du har utgående forespørsler som er aktivert i systemet. vBET bruker eksterne oversettelse leverandører hvis systemet blokkerer slike forespørsler og deretter alt vil bare henge siden det er blokkert.

    Du kan bare sjekke det bare ved hjelp av ut testfil. Vennligst se her for detaljer hvor å sjekk det: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728
    Hvis du er blokkert - siden henger må du kontakte vertsleverandøren din og be ham om å tillate utgående http-forespørsler.
    Fortell trenger du mer hjelp

  5. #5
    Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010
    Innlegg
    34

    Default

    Bingo... her er svaret:

    Start oversettelse testen for Google API v2
    Test resultat:
    Test feil: Kunne ikke koble til verten
    Tilkoblingstid (ms): 21088.4240723

    Dette sier jeg har en brannmur problemet kobler til Googles API? Hvis ja, behage fortelle meg hvilke porter og hvilken server jeg må be om:-).

  6. #6
    Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010
    Innlegg
    34

    Default

    Webområdet mitt er nødvendig for å gå gjennom en proxy som er angivelig hindrer tilkobling til googleapis.com. Er det en måte å sette opp en proxy i VBET?

  7. #7
    Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010
    Innlegg
    34

    Default

    Dette kan ikke hjelpe, men hvis jeg bruker googleapis.php-koden som er modifisert for å sette opp en proxy, får jeg følgende:

    Start oversettelse testen for Google API v2
    Teste resultatet: {"data": {"oversettelser": [{"translatedText": "Hallo", "detectedSourceLanguage": "pl"}]}}
    Test feil:
    Tilkoblingstid (ms): 196.223876953

    Betyr dette gjør noe fornuftig?

  8. #8
    Senior Member
    Ble medlem
    September 2010
    Innlegg
    256

    Default

    Quote Opprinnelig skrevet av hmspain View Post
    Dette kan ikke hjelpe, men hvis jeg bruker googleapis.php-koden som er modifisert for å sette opp en proxy, får jeg følgende:

    Start oversettelse testen for Google API v2
    Teste resultatet: {"data": {"oversettelser": [{"translatedText": "Hallo", "detectedSourceLanguage": "pl"}]}}
    Test feil:
    Tilkoblingstid (ms): 196.223876953

    Betyr dette gjør noe fornuftig?
    At viser at oversettelsen tok plasserer ok

  9. #9
    Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010
    Innlegg
    34

    Default

    Quote Opprinnelig skrevet av Simon Lloyd View Post
    At viser at oversettelsen tok plasserer ok
    Det er nyttig, takk skal du ha! Nå trenger jeg å finne ut hvorfor legge proxy-løsningen til VBET ikke løser problemet mitt henge:-(.

  10. #10
    Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011
    Innlegg
    441

    Default

    Hei
    Behage fortelle meg hvis du trenger ytterligere hjelp med dette problemet

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •