Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Hvordan du slår av vbet og holde oversettelser?

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Default Hvordan du slår av vbet og holde oversettelser?

Hei kan noen fortelle meg hvor å slå av vbet, men beholde alle oversettelser i stedet for innleggene tilbakestiller? Jeg har en dedikert server 2,6 Ghz 12 mb hurtigbuffer *** Ram, og fremdeles belastningen er høy, og noen ganger for mye, jeg har gjort alle optimising dvs blitt skrevet rundt, men det har gjort liten forskjell, den eneste måten å senke den nå ville være å blokkere søkemotorer som selvfølgelig ville bety døden for samfunnet vårt.

Så, hva jeg ønsker å gjøre er å gå tilbake til bare å bruke vbseo, men beholde alle oversettelser jeg har så langt. Kan noen råd behage?

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Hei
    vBET støtter ikke ikke å oversette nye innlegg. Du kan prøve å utvide vindpust buffer TTL, vil det påvirke med mindre forarbeide bruk, men innholdet for gjest vil ikke være på dato.
    Jeg gjorde svar tid test fra websitepulse.com og for orignal siden det er: 1.018, og for translated(as guest) 1.151, derfor kanskje vi kunne possiblie vurdere andre grunner for hvorfor forum fungerer så saktere.
    Sist endret av r.dziadusz; 15-04-1212:49.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Hei ikke har beklager jeg vært tilbake til dette før, men de fleste ganger når jeg prøve webområdet ned.

Webområdet mitt ikke virker treg, hva jeg sier er belastningen er høy, alltid når jeg har vbet i bruk, hvis jeg gå tilbake til vbseo som standard belastningen synker, jeg har flyttet til en server som har nå **** Ram og 3,2 Ghz-prosessor (Quad Core).

Hva jeg ble spurt ble det, er det uansett å stoppe vBet å oversette lenger, men holde oversettelser som allerede er i hurtigbufferen og database, slik at folk kan fortsatt gå www.mysite.com/fr/mythread_content.html og se den italienske oversettelsen som jeg allerede har for det.

Å oversette blir for dyrt, både Google og Microsoft er nå betalt oversettelser, det er ikke for mye fra Apertium og servitisen belaste. Dette er hvorfor, for nå vil jeg gjerne deaktivere den fra å oversette ytterligere, men fortsatt vil la brukerne å se allerede oversatte innholdet, jeg forstår at det "vil ikke være nye oversatte innhold og oversettelsene vil være gamle, men som innholdet på hver oversatt innlegget endres ikke (brukere kan ikke redigere sine stillinger) det er ikke noe problem.

Hilsen
    Simon

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Hva jeg ble spurt ble det, er det uansett å stoppe vBet å oversette lenger, men holde oversettelser som allerede er i hurtigbufferen og database, slik at folk kan fortsatt gå www.mysite.com/fr/mythread_content.html og se den italienske oversettelsen som jeg allerede har for det.
    Det er ingen slike valg i vBET. Men hvis du ønsker bare å slutte å oversette nye innlegg - uten å endre forum-effektivitet - bare fjerne alle nøkler/innlogginger etc fra din adminCP -> vBET -> Oversettelse leverandører

Medlem
    Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    Atlanta

Prøv belastningsfordeling...Bruk to servere. En CDN kan hjelpe også.

Plus minify og bruke hurtigbufring programmer til å aktivere bufferminnet for en uke.
    Opcode skjulested via memcache er det beste alternativet, fordi du kan sky flere servere sammen men APC er et annet godt alternativ

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •