Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Fatal feil når nettsted slått av

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

Default Fatal feil når nettsted slått av

Hei. Når jeg admincp / setup / slå vBulletin på eller av og endre den til "off" og deretter avslutte admincp og utlogging, og deretter taste inn URL-adressen for hjemmesiden, får jeg:

Fatal error: Call to undefined function vbet_getSupportedTranslations () in ... / html / forums / includes / class_bootstrap.php (283): eval () 'd code on line 9

Jeg kan logge inn admincp og endre VBulletin on / off tilbake til "på", og deretter avlogging og angi URL for hjemmesiden og ... hjemmesiden igjen vises riktig. Så problemet ser ut til å være involvert med å snu vBulletin off.

Jeg kjører vBulletin 4.0.0 Patch Level 1 (Gold) og vBET 2.4.1 (aktivert) uten vBSEO (ennå).

Trenger du flere detaljer, eller vet du hva kan være galt? Takk!

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Vi vil undersøke dette og prøve å reprodusere. Vi vil ta kontakt med deg om dette problemet senere.

Også dette spørsmålet er om gratis versjon, så jeg flytter dette innlegget til gratis versjon sub-forum

PS.
    Vær oppmerksom på at vi har planlagt utgivelse av betalt versjon vBET 3.3.0, så har gratis versjonen lavere prioritet. Det er mulig at vi vil håndtere denne saken i neste uke. Håper at det er OK for deg - for denne gangen kan du deaktivere gratis versjon hvis det skader ditt forum.

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

Michał - Takk. Jeg helt støtte fokus på å slippe vBET 3.3.0! Feilen jeg rapportering for 2.4.1 er ikke kritisk til meg, men kan hjelpe i feilsøking av kode for 3.3.0. Jeg ser frem til å bli en betalende kunde så snart det er 3.3.0 er lansert!

Ble medlem
    Oktober 2009

Ble medlem
    Oktober 2009

Korrigert - vil bli inkludert i 2.4.2

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg