Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Jeg gjeninstallerer vBet

Default Jeg gjeninstallerer vBet

Text automatically translated from: German to: Norwegian
    Translated text
    Hei,
    Jeg bare reinstallert vBet og har et spørsmål... jeg ser ikke noen elementer i/no/og/fr/i vbet gjest hurtigbufferen... i de det er over 1 gb. Når du gjør vBet hurtigbuffer?

WoW Forum | WoW FairPlay bot Forum
    Original text

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Vbet gjest-cache brukes når Gjestene besøkte områder i rekkefølge Nei for å opprette ekstra oversettelse. Sannsynligvis nei Avregistrer bruker besøker nettstedet oversatt til i/no/fr...
    Du kan easly tur buffer av

Text automatically translated from: English to: Norwegian
    Translated text
    Ah, OK, det ikke få opprettet når er gå som en registrert bruker? ...
    Original text

Edit: Er det fortsatt ikke fungerer. Jeg chmoed dir med 777 (alle dirs etter vbet_guestcache). Men det opprettes ikke noen HTML-filene i /en/ eller /fr/

Jeg aktivert i hurtigbufferen for gjest "Bruk Full fil hurtigbufferen For gjester" - > Ja "Gjester Cache Time To Live" - > 21600

Gjester Cache detaljer & gjester Cache detaljer - neste del
    tysk, engelsk og fransk

Noen alternativet jeg forgott?
    Sist endret av wowglider.de; 11-04-1221:35.

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Du ikke glipp av alt annet enn, gjorde du prøver å bruke en annen nettleser - Hvis du brukte nettleseren som du ble tidligere logget i vb, er det mulig at informasjonskapsler lagres.
    Jeg kan se det på plass hvis du PM ftp og admincp tilgang detaljer

Jeg ikke tror at ingen crawler siden over 5 dager prøver å gjennomgå den nye URL-adressene.

EDIT:
    Takk, nå arbeider, etter: http://www.vbenterprisetranslator.co...html#post12138
    Sist endret av wowglider.de; 14-04-1211:38.

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Som den arbeider fin, vil jeg merke denne tråden som løste hvis du fortsatt har spørsmål, vennligst falt fritt til å stille

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •