Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 8 av 8

Tråd: merkevarebygging gratis?

Default merkevarebygging gratis?

Text automatically translated from: English to: Norwegian
    Translated text
    Hei, kjøpte jeg merkevarebygging gratis, men vbet isnt.

Behage sende meg nye instruksjonene for hvordan du vil fjerne, den gamle de doenst arbeider...
    Original text

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Hei
    Kan du vennligst beskriv problemet ditt litt mer specyfic, jeg kan ikke fullt ut forstår du

???? Hvorfor du ikke forstår? Som jeg sa kjøpte jeg en branding gratis kopi av vBet, men det isnt! Det viser "takket være vBET 3.5.4 kan du nyte automatiske oversettelser" - > WoW Forum | WoW FairPlay Bot Forum Jeg vil fjerne det!
    Sist endret av vBET; 14-04-1210:56. Årsak: BBCode korreksjon

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Du har sagt
    Behage sende meg nye instruksjonene for hvordan du vil fjerne, den gamle de doenst arbeider...
    VBET har forskjellige versjoner for brandingfree, så kan du fortelle meg hvis du er sikker på at du har lastet ned riktige?

Jeg forstår ikke du.

Se på kontoen min.

Jeg kjøpte vbet med BRANDING gratis.

Jeg dataoverførte og installert "vBET354BF.zip", men vårt forum er ikke merkevarebygging gratis, hvordan fjerner jeg COPYRIGHT Notice?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

hei. Vær høflig - det er egentlig ingen grunn til å skrike. Jeg vet at Radek ikke forstått i første gang, men når du leser innlegget ditt aller første kan du finne ut at det ikke var for klart hva du vil fjerne - vBET, merkevarebygging?... Jeg forstått, men likevel det var ikke helt klart og Radek bare bedt deg hva nøyaktig du mener.

Etter at han informert deg høflig måte, at det er andre pakken for merkevarebygging gratis, og du kan ganske enkelt bare laste ned og installere det på nytt. Han hadde ingen informasjon før fra deg at du allerede gjorde det.

Så vennligst - uten skriking Ja - vi se at du har merkevarebygging gratis Vårt personale har dette informasjon som er knyttet til hver innlegget ditt. Jeg tenkt bare for å se på vår FTP gjør BF pakken er OK, eller det er noen feil i det. Jeg vil gi deg løsning på få minutter etter at du sjekker den

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hei
    Faktisk, det var en feil i BF utgivelsen - Vennligst laste den ned på nytt og laste opp nye filer til serveren.

Beklager for dine problemer. Bekreft gjør problemet er løst.

Ikke misforstå, jeg ikke var skriking, jeg vil bare gjøre det klart hva jeg vil... dens arbeider nå, trengs bare 5 dager:-/

Takk allikevel!

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •