Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 9 av 9

Tråd: Tom innlegg

Hybrid-visning

Forrige Innlegg Previous Post   Next Post Neste Innlegg
    Junior Member
    Ble medlem
    Mar 2012

Default Tom innlegg

Jeg synes at når jeg har ingen oversettelse leverandører tilgjengelig jeg bare få et tomt innlegg fra et medlem som bruker den. Dette er når jeg har "Vis originalteksten for bruker" satt til ikke Vis
    Sist endret av DirtRider; 09-04-1209:44.

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Jeg vil se det på. Også kan du fortelle meg hvis "Vis originalteksten for bruker" satt til på vil tom innleggene vises?
    Også Vennligst merk at det kan være coused men feil leverandør hemmelig/id/api-nøkkel

Junior Member
    Ble medlem
    Mar 2012

Vel, hvis jeg har Vis originalteksten for bruker som er satt til på og deretter Ja det vil vise den opprinnelige teksten. Det er så du har et innlegg i en tråd som ikke er på engelsk, og det blir ignorert. API-nøklene ut til å fungere når oversettelse leverandørene er tilgjengelig.

Junior Member
    Ble medlem
    Mar 2012

OK ikke bry deg om det noe mer med de pågående problemene jeg har med denne endringen jeg har nå slettet det, hva en wast penger dette viste seg for å være
    Sist endret av DirtRider; 11-04-1208:12.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Som du fikk i svaret i denne svært tråden - ser vårt personale problemet.

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Jeg kan ikke reprodusere dette problemet på min test-forum. Du kunne behage viser meg url med eksempel på hvor det er "tomt" innlegg, og hvis access har du sende meg er fortsatt arbeider jeg vil se det på plass

Junior Member
    Ble medlem
    Mar 2012

Beklager jeg ikke som jeg har fjernet denne mod fra webområdet mitt nå som det ga oss for mange problemer.

1. Tom post når oversettelsesleverandør ikke var tilgjengelig (innstillingen til å ikke vise originalteksten)
    2. Stolpe i andre språk enn standard når oversettelsesleverandør ikke var tilgjengelig (Innstillinger Vis originalteksten) dette forårsaket forvirring som engelsk medlemmer ikke kunne forstå innlegg og vil ignorere dem.
    3. Forum bremse rett ned når oversettelsesleverandør var ikke tilgjengelig, forummedlemmer beklaget at det ikke var akseptabelt hastigheter som disse.

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Som jeg sa jeg ikke kan gjenskape dette problemet, slik at hvis du ikke har installert vBET og derfor du kan ikke vise meg denne feilen i "handling" er det umulig for meg å se hva som gikk galt.
    Tillat meg å sjekke det inn ftp.
    Sist endret av r.dziadusz; 14-04-1216:34.

Pensjonert;)
    Ble medlem
    Jun-2012

Ikke noe svar så jeg trenger å lukke denne tråden. Hvis du har flere spørsmål angående denne tråden vil jeg åpne den andre veien Vennligst skriv ny.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •