Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 11

Tråd: Google API til hvilken pris

Junior Member
    Ble medlem
    Mar 2012

Default Google API til hvilken pris

Jeg har nettopp installert dette produktet, og ser at Google er en betalt tjeneste. Jeg ser også dette er hva de sitat som kostnaden.

Avgifter for bruk:

Oversettelse:
    $20 per 1 M tegn med tekst, hvor kostnadene er justert i forhold til antall tegn som faktisk gitt.
    Gjenkjenning av språk:
    $20 per 1 M tegn med tekst, hvor kostnadene er justert i forhold til antall tegn som faktisk gitt.
    Saken er at jeg har ingen anelse om hva dette kan kjøre inn i per måned så hvis noen kunne gi meg en ide om hva de betaler per måned det ville være verdsatt. Jeg vet at dette vil også være avhengig av trafikken til nettstedet ditt, og vil variere fra nettsted til nettsted, men jeg virkelig nød noen type en målestokk for dette Hvis det er mulig ville kanskje du også angi hvilken type trafikk nettstedet har eller bare legger en link til nettstedet ditt, og jeg vil prøve å sammenligne det til min forum

Junior Member
    Ble medlem
    Mar 2012

Jeg fortsatt prøver å finne noen svar på dette

Junior Member
    Ble medlem
    Mar 2012

Ikke å bekymre deg om dette som jeg har fjernet denne mod fra webområdet mitt

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Det synes at våre brukere ikke vil dele om deres oversettelse kostnader. Som du skrev i første innlegg Google klart beskriver kostnadene. Også Microsoft gir deg gratis oversettelse (med månedlige grenser men gratis), og vi er bare om å frigi ny versjon som vil gi rom for manuell oversettelser

Junior Member
    Ble medlem
    Mar 2012

Ja de gjør, men det ikke gir oss noen ide hva dette kan komme på slutten av en måned

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Hvis du setter grensene, vil oversettelse API ikke gjøre noen over-quoted oversettelser. Det fungerer som det er nå i Microsoft-oversettelsen API gratis hvis du bruker alle 2 M tegn API slutter å oversette

Text automatically translated from: German to: Norwegian
    Translated text
    Hei,
    min forum har ca 175 000 innlegg og 25.000 tråder, jeg oversette på engelsk og fransk. Den første dag med om lag 1,5 millioner, nesten $20. Hvis det er interesse kan jeg fortsette at her Ja senere.
    Original text

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Hei

Text automatically translated from: German to: Norwegian
    Translated text
    jeg vet det. Jeg klaget men ikke i det hele tatt.
    Original text

Oversette API: oversettelse
    Tegnantall
    Daglig kvote: 2 M
    28 dagers totalt: 21.03 m
    Oversette APICharacters19.82 M396.30 USD
    Sist endret av r.dziadusz; 07-05-1221:57.

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •