Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Oversettelse url-adresse ...

Hybrid-visning

Forrige Innlegg Previous Post   Next Post Neste Innlegg
    Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Default Oversettelse url-adresse ...

Text automatically translated from: Polish to: Norwegian
    Translated text
    Igjen, merkelige ting skje med meg i google. Tidligere kommandoen site: ... Jeg hadde 150 000 resultater, og nå plutselig 24600.
    Og så jeg mistenker at dette er oversetteren bør særlig, oversatte url-adresser.
    Jeg baserer sin mistanke på at flaggene er skjulte lenker til emner, men ikke i en form som for eksempel, jeg har et emne:
    ... /lotteri-liga-pes-2010-pc-23209.html
    lenken under flagget angir temaet:
    ... /no/.../lotteri-liga-pes-2010-pc-23209.html
    og det kommer virkelig til en annen adresse:
    ... /no/.../random-ligaer-pes-2010-pc-23209.html

Tilfeldig igjennom resultatene på google og det er bokstavelig talt ingen forumemne i et annet språk. Disse fora, tags, sider vbcmps, men ingen tema. Normalt tragedie.

Kan du gi meg dette - kanskje - feil grunn?
    eller
    Kan jeg deaktivere url-adressen oversettelse, eller - som ville være mye bedre - måte å fortelle at flaggene var de samme adressene som er på siden.
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Translated text
    Hallo. Slike hopp forekommer i indekseringen i Google - spesielt når Google endret algoritme, eller oppdatere sine indekser. Ofte raskt tilbake den andre indekser.

Send linker, det er ingenting å gjøre med det fordi når du begynner å ikke linken ikke oversatt, og finish på den oversatte vBET gjør en 301-viderekobling som klart sier at nettstedet ble permanent omdirigert. I tillegg er slik omdirigering bare når du endrer oversettelse, som allerede i tråden (lenkene er ikke oversatt til alle språk for ytelse grunner). Hvis du endrer syn på oversettelse i forumet, er det linker allerede oversatt.

Men nå kan faktisk være en grunn på grunn av som Google foretrekker kanskje ikke oversatt sider indeksert - hvis du bruker vBSEO og det viste de kanoniske linken er årsaken. Med denne konfigurasjonen vBSEO header legger til en lenke som sier at den virkelige adressen er adressen uten tilsetting av språket. Og hvis du har det slått på en Google oversatt side vil bli behandlet som noe som bør være på en annen adresse - en adresse som allerede er indeksert direkte der.
    Problem med kanonisk link som du legger ved vBSEO allerede blitt rapportert og vedtatt - vil bli inkludert i vBET 3.3.0 Inntil da kan du deaktivere vBSEO kanonisk link, eller bare vent
    Dette bekrefter tesen om at vBSEO ikke legge til utvalgte kanoniske url tags - fordi de har indeksert.
    Original text
    Sist endret av vBET; 08-01-1012:24.

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Translated text
    Takk, men en måte dette svaret ikke tilfredsstille meg.

Jeg bruker vBSEO, men jeg hadde og jeg har deaktivert Canonical URL, men oversatt sidene er indeksert i en tragisk måte, for ikke å si at de ikke er indeksert i det hele tatt.

Etter 1,5 m, ca arbeid vBET 3,2 og 1 / 2 år på vBET 2.x på forespørsel
    "Site: http://..../en/" Google returnerer resultater: Resultater 1 - 10 av ca 114 !
    "Site: http://..../zh-CN/" Google returnerer resultater: Resultater 1 - 10 av ca 158 !

hvorav 2 / 3 er en del av vbcmps ... en dag på forumet er det ~ 50 nye emner.

Jeg tror ikke det det skal fungere vBET, fordi når en slik handling "få mer trafikk, brukere og inntekter fra AdSense!" Du kan flytte mellom et eventyr.
    Original text

Ble medlem
    Oktober 2009

Translated text
    Den ekstra trafikken er ikke et eventyr bare et faktum. Se her:
    vBulletin.org Forum - View Single Post - BB Enterprise Oversetter

Og også her:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...anslation.html

vBET ikke index sider. Ingen programvare på forumet ikke index sider. Sider gjennomgå bare roboter som er utenfor infrastrukturen din.

Roboter kan gi hint poprzes sitemap.xml, robots.txt, 301 viderekoblinger eller kanonisk link.

Jeg forstår at du har en kanonisk link, og du var deaktivert. Skriv inn en URL til et forum og innhold i robots.txt
    Original text
    Sist endret av vBET; 09-01-1005:52.

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Translated text
    Den ekstra trafikken er ikke et eventyr bare et faktum. Se her:
    vBulletin.org Forum - View Single Post - BB Enterprise Oversetter

Og også her:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...anslation.html

vBET ikke index sider. Ingen programvare på forumet ikke index sider. Sider gjennomgå bare roboter som er utenfor infrastrukturen din.

Roboter kan gi hint poprzes sitemap.xml, robots.txt, 301 viderekoblinger eller kanonisk link.

Jeg forstår at du har en kanonisk link, og du var deaktivert. Skriv inn en URL til et forum og innhold i robots.txt
    Original text
    Translated text
    Takk for det - som vanlig avvisende - svaret, spurte jeg om veiledning om hva mitt problem ...

Heldigvis har han allerede jobbet det ut med dette problemet. Løst.

ps.
    Nettstedet adresse bør sikkert vet, hvis bare på grunn av det faktum at lisensen og adressen til siden er tildelt til min nick i dette forumet
    Original text

Ble medlem
    Oktober 2009

Translated text
    Hallo. Min intensjon er aldri en lakonisk administrasjon informasjon. Hvis så, har du mottatt en benådning. Intensjonen med administrasjonen er klar og gjennomsiktig informasjon. Pigmentering kan tilsløre den samme setningen.

In fact - Systemet vårt har et budskap forum på adressen knyttet til lisensen. Neste gang det zaglądnę

Jeg er glad du fant en løsning - hvis du kan dele den med andre, om noen andre hadde et lignende problem?
    Original text

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •