Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 15

Tråd: Siden siste oppgradering av vbet server rapporter overdreven bruk av ressurser ved vbet

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Default Siden siste oppgradering av vbet server rapporter overdreven bruk av ressurser ved vbet

Hei siden oppgraderer til den nyeste vbet går kveld rapporterer serveren nå overdreven bruk av ressurser ved vbet
    Tid: Tir februar 21 13: 02: 15 2012 + 0000
    Konto: xxxxxx
    Ressurs: Behandlingstiden
    Overskredet: 65324 > 1800 (sekunder)
    Kjørbar fil: /usr/bin/php
    Kommandolinje: /usr/bin/php
    /xxxx/xxxxxx/public_html/forumz/vbenterprisetranslator_seo.php
    PID: 28614
    Drept: Nei
    Jeg får hundrevis av disse, kan noen arbeide på optimalisere koden eller noe??

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Vi jobber på optimalisering i hver rea; ase

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Jeg forstå det, men det siste utgivelsen er verre for Last enn den forrige, er å drepe min server!

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Vi gjorde ikke gjøre noen ytelse endre oppdateringer. Vi bare legge til nye oversettelsesleverandør, med den samme algorith

Også det du ser er:
    Det er ikke vbenterprisetranslator_seo.php som tar hele ressursene - det er hele forumet, fordi hver forum innkallelsen sendes trought vbenterprisetranslator_seo.php som bare angir noen variabler for vbseo.php og inkluderer virkelig forespurte ressursen. Angir du hele forumet trafikken til denne filen ved din .htaccess arkiv. Så det er ingen problem med denne filen i det hele tatt - dette er hele forumet-forbruk. Hvis det kreves flere beskrivelse i dette området - åpne ny tråd for det eller finne allerede eksisterende. Ett problem per én tråd

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Kan du gjøre den tidligere versjonen av vbet tilgjengelig for meg slik at jeg kan nedgradere og se Warnings Hvis belastningen and deretter behage?

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

PM sended kontroller Innboks

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Takk!, vil installere som senere i dag, og bokføre tilbake i morgen etter at visning sever statistikk

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Beklager, mitt område er vb3, jeg tror pakken du angav er for vb4.

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Oh gjøre beklager jeg det igjen

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

OK, jeg ikke innlegget tilbake straks som jeg ønsket å være sikker, men den forrige versjonen er ikke lasting serveren halvparten så mye som den nyeste versjonen, tror du den nyeste versjonen må kanskje se på å se hvorfor?

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •