Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 8 av 8

Tråd: VBET V4.4.6 oppretter brukergrupper?

Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010

Default VBET V4.4.6 oppretter brukergrupper?

Im ' running vBulletin 3.8.6 ved hjelp av en tilpasset hud. De eneste tilleggene som er live er:

AVN - automatisk Media-Embeder
    Melding om ny tråd
    Innlegg Takk Hack
    vBulletin Blog
    og vår egen Webkey godkjenning-tillegget

Jeg har nøye fulgt Installasjonsinstruksjoner for V4.4.6 og gjort det opp til punktet hvor jeg trengte å konfigurere den. Systemet brukes til å ha VBET på det lykkes, men jeg måtte gå fjerne den etter å ha flere usergroup problemet. Etter installere, brukerne begynt å klage at systemet var ned... feilmelding (Beklager, jeg ikke har det) viste til VBET, så jeg deaktivert VBET å finne jeg ville ferdig Konfigurer trinnene og aktivere det.

På dette punktet, bemerket jeg det ekstra brukergrupper ble opprettet på mitt system, en for hvert språk. Wha?

Jeg må være mangler noe. Siste gang jeg prøvd å oppdatere VBET, kjørte jeg inn i det samme problemet med flere usergroup. Det er flere måneder siden VBET jobbet på systemet. Bør jeg kontrakt med deg for å installere den, eller jeg mangler noe?

Jeg fjernet den fra meg system; alt er igjen kjører fine (albiet uten VBET).

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

På dette punktet, la jeg merke til at flere brukergrupper ble opprettet på mitt system, en for hvert språk. Wha?
    Hvis de ikke finnes i atskilt matriser i din sql, og hvis det er bare én for alle språk det er ok. vBET lager den i rekkefølge til å gruppere brukere i samme standardspråket. Også hvis du har noen problemer under din oversettelse vil jeg være glad for å hjelpe deg og svare på alle spørsmål

Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010

Quote Opprinnelig skrevet av r.dziadusz View Post
    Hvis de ikke finnes i atskilt matriser i din sql, og hvis det er bare én for alle språk det er ok. vBET lager den i rekkefølge til å gruppere brukere i samme standardspråket. Også hvis du har noen problemer under din oversettelse vil jeg være glad for å hjelpe deg og svare på alle spørsmål
    Én usergroup opprettes for hvert språk (er dette noe nytt? Å legge til 50 brukergrupper er ikke kult); Jeg har ingen anelse om hva en atskilt sql-rekke er; unnskyld! Når jeg først har installert VBET over et år siden, vil dette ikke skjedde. VBET bare installert og arbeidet aldeles. Jeg har nå en djevel for en tid å få den tilbake på systemet:-).

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

i AdminCP - > usegroup se slik ut:
    Standardspråk: albansk
    ?
    Som jeg sa nå oppretter vBET skiller brukergrupper. Hvis din forum arbeide tregere det kunne være coused av andre ting også, kan du lese dette innlegget:
    klikk

Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010

i AdminCP - > usegroup se slik ut:?
    Som jeg sa nå oppretter vBET skiller brukergrupper. Hvis din forum arbeide tregere det kunne være coused av andre ting også, kan du lese dette innlegget:
    klikk
    Så, hvis mitt forum støtter 50 språk, kan jeg forvente å se * 50 * flere brukergrupper opprettet?

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Ja du kan, men ble opprettet for å gjøre vårt produkt arbeide raskere.

Medlem
    Ble medlem
    Mars 2010

Ja du kan, men ble opprettet for å gjøre vårt produkt arbeide raskere.
    Så du opprettet 50 + brukergrupper på min forum for å gjøre VBET raskere?!? men jeg kan slette dem, og se VBET litt tregere?!? ... og de vil bare komme på nytt under neste oppgraderingen?!?

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Ja vil det være recreateed i hver oppdatering.
    Du kan også prøve fjerner alle av dem, men du må deaktivere denne plugin: userdata_presave og hvis du vil avinstallere vBET du vil nedd ytterligere endre i:

includes/vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php

Finn linjen:

funksjonen vbet_removeDefaultLanguageGroups() {
    og Fjern alt innholdet av denne funksjonen

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •