Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 8 av 8

Tråd: Tekstfarge?

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Question Tekstfarge?

Hvor kan jeg endre tekstfargen på rullegardinmenyen flagg behage? På noen av mine skins er det helt uleselig. Se vedlagte:

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Det vil mest sannsynlig trenger en endring i koden. Jeg vil se på det og jeg vil gi deg noen mer anelse i morgen

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

OK vil Takk, jeg stikk innom jevnlig.

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

OK, jeg funnet det:
    Slik angir du fargen på denne rullegardinmenyen, du har å redigere på filen:
    forum rot - > inkluderer - > vbenterprisetranslator_functions_url.php

og redigeringslinjen:
    PHP Code:
    $menu .= '<td class="vbmenu_option"><a rel="novbseo"  style="color: black;" '
    Endre verdien for farge:

I eksemplet, hvis du vil ha grønn tekst:
    PHP Code:
    $menu .= '<td class="vbmenu_option"><a rel="novbseo"  style="color: green;" '

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Jeg har ca. 20 forskjellige skins på min forum. Så med denne redigeringen vil det endre fargen globalt på alle skall. Som vil ikke gjøre. Jeg trenger en måte å endre tekstfargen for forskjellige forum skins. takk.

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Akkurat nå vi ikke støtter dinamically endre tekstfargen for dropdown menyen, er det verdien for hardkodet i skriptet. Jeg vil spørre Michał om det vil være redigerbart i vår neste utgivelse

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Quote Opprinnelig skrevet av r.dziadusz View Post
    Akkurat nå vi ikke støtter dinamically endre tekstfargen for dropdown menyen, er det verdien for hardkodet i skriptet. Jeg vil spørre Michał om det vil være redigerbart i vår neste utgivelse
    Jeg bestemt allerede den meg selv takk. Jeg lagt bare til en stylevars-kode i den del som du ga meg. Så trekker det fra Stylevars. Som fungerer mye bedre for hver hud bruker forskjellige farger. takk.

Medlem
    Ble medlem
    Juni 2010

Quote Opprinnelig skrevet av Taurus View Post
    Jeg bestemt allerede den meg selv takk. Jeg lagt bare til en stylevars-kode i den del som du ga meg. Så trekker det fra Stylevars. Som fungerer mye bedre for hver hud bruker forskjellige farger. takk.
    Hello!

Kan du dele din løsning for andre, takk?

Takk!

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •