Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 19

Tråd: Ingenting arbeider.

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Question Ingenting arbeider.

Fyrene jeg virkelig trenger hjelp her. Jeg har nå fått en Google vs2 betalt API-nøkkel, men igjen, etter som 1 minutt ingen av oversetteren tjenestene er tilgjengelige. Kjører google testen gir meg dette:

Start oversettelse testen for Google API v2
    Teste resultatet: {"feil": {"feil": [{"domene": "usageLimits", "grunn": "dailyLimitExceeded", "melding": "Daglig grense overskredet"}], "kode": 403, "melding": "Daglig grense overskredet"}}
    Test feil:
    Tilkoblingstid (ms): 118.327148438

Med andre ord, selv med betalt Google API betyr vbet ingenting for meg lenger. Hvordan kan jeg få dette til å fungere igjen?

Thanks.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Taurus hvilke innsatsgrenser har du satt i https://code.google.com/apis/console/?pli=1#project:YOURPROJECTNUMBER:quotas?

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Quote Opprinnelig skrevet av Simon Lloyd View Post
    Taurus hvilke innsatsgrenser har du satt i https://code.google.com/apis/console/?pli=1#project:YOURPROJECTNUMBER:quotas?
    Jeg ikke er sikker, jeg må sjekke, hva gjør du foreslår jeg sette det? Takk for hjelpen!

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Vel det ble satt på 2 000 000 tegn en dag, jeg nå hevet det til 4 000 000 i dag. Dette er min google test nå:

Start oversettelse testen for Google API v2
    Teste resultatet: {"data": {"oversettelser": [{"translatedText": "Hallo", "detectedSourceLanguage": "pl"}]}}
    Test feil:
    Tilkoblingstid (ms): 75.1730957031

Ennå på vbet's kontroll forblir panelet Googles tilgjengelighet bare på Nei.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Har du prøvd manuelt kjører cron (planlagt oppgave) å oppdatere som?, i min erfaring jeg bruker rundt 1 M tegn i en time!

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Quote Opprinnelig skrevet av Simon Lloyd View Post
    Har du prøvd manuelt kjører cron (planlagt oppgave) å oppdatere som?, i min erfaring jeg bruker rundt 1 M tegn i en time!
    Sorry kompis, du mistet meg, hvilke cron for hva?

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

i Admincp > planlagte oppgaver theres en cron-jobb (planlagt oppgave) for å teste leverandører, som oppgitt test viste at google var tilgjengelig etter upping grensen, men det gjorde ikke gjenspeile straks i admincp fordi den CRON jobben ikke hadde kjøre for å oppdatere det

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Hei
    Slik jeg ser er det ingen feil. vBET kontrollerer tilgjengeligheten din automatisk i 10 minutter. Hvis du vil kan du kjøre det manuelt ved å
    AdminCP - > planlagte oppgaver - > vB Enterprise oversetter (leverandører tilgjengelighet) - > Kjør nå

Men også når du sjekker grensene kan allerede være nådd. Google API v2 test vises ikke eventuelle feil.

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Ja, jeg bli det, men hvorfor det viser at Google ikke er tilgjengelig hvis det faktisk er tilgjengelig?

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Dette er virkelig bli frustrert. Selv når grensen ikke har blitt nådd, holder Googles tilgjengelighet gå av og på. Og til tider er ikke oversette. Jeg kan få noe støtte her!

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •