Michael, takk for svaret, ja jeg har konfigurert vBET å spørre og vBET skal fungere på denne måten uten problemer, men problemet var at uregistrerte eller flere som ble spurt Logg ut Omdiriger spørsmålet, vBET, så vidt jeg vet ikke bør fungerer på denne måten, også språket er alltid russisk, så her to scenariet:
1. Uregistrert bruker fra India besøker området, se 's pop up (på russisk) spør om han ønsker å sette sitt språk til russisk, han avslår og kan vise området som vanlig i engelsk, hvis han godtar (men vennligst Vær oppmerksom mens han ikke snakker russisk han ikke kan lese popmusikk opp) han er fraktet til Microsoft Office Hjelp - Microsoft Office Discussion - Excel VBA programmering - Tilgang Programming

2. Jeg få fortalt om dette (og har opplevd det selv i siste) og logge ut av forum, Velg koblingen du vil ta meg til stedet jeg var vise før, og så får jeg popmusikk på russisk, den samme scenario som ovenfor foregår

Hvis vi er logget hvorfor ville vi være forevist med popmusikk opp? popmusikk opp er bare for innlogget mennesker er det ikke?

Det vil ikke være min server som sin i Storbritannia og er dedikert, jeg har full kontroll over det, som jeg sadi skjønt, jeg har slått russisk av nå så forhåpentligvis som vil stoppe problemet.