I Google API områdeinnstillinger, jeg satt maks 1 M tegn perday = middelverdien jeg trenger å betale $20 per dag til google, for å bruke google oversetter. Dette er ok for meg, så jeg tjent mer enn per dag fra annonser
så jeg prøver å gjøre mer for mindre penger som jeg trenger å bruke til Google for hver dag, men fremdeles kan bruke google oversetter. Jeg er fortsatt ikke sikker testresultatet for under idé, så jeg ber om offisielle svar, og dette fellesskapet-hjelp
-Tips/triks 1. De mer mindre teksttegnene oversatt, mer mindre pengene som jeg trenger å bruke til google
Så jeg tenker å bruke hvis ikke betinget i enkelte område i mine forum at ikke viktigere, i noen maler, så google oversette uten å måtte å oversette det, så mer mindre penger at jeg trenger å bruke til Google:
Hvis dette området er ikke nødvendig viser i oversatt side, så nei nød å oversette, er dette betingelsen? :
< Hvis condition="!isset($_REQUEST['language'])" >
Enkelte område som ikke viktig, det trenger ikke å oversette. IE Velkommen topptekst, utlysningen, osv.
</ Hvis>
Nb. Jeg får denne koden fra her http://www.vbenterprisetranslator.co....html#post7847
-Tips/triks 2. Du trenger ikke å oversette noen fora, som ikke viktig
Jeg tror tiden, vbet er å oversette alt forum, og det er ingen alternativer for å utelate noen fora
så jeg tror trenger dette hvis ikke betinget, at vi trenger å bryte i koden til disse plugins:
"vB Enterprise Translator - flagg"
"vB Enterprise-oversetteren"
'Skrive gjest buffer'
Hvis ($ GLOBALS ['forumid']! = xx) {
plugin-koden ovenfor som trenger å bryte
}
Nb. endre xx wih forumet du ikke vil utelate fra å oversette
Oppsumering note: dette tipset er feil - det er ikke nødvendig i det hele tatt
-Tips/triks 3. Du trenger ikke å oversette noen stiler, bare å oversette i en stil
for eksempel:
standard stil domain.com er oversatt
men domain.com/?styleid=xx er oversatt igjen, dens mener dobbelt siden oversatt, selv har samme tekstinnhold, bare ulike stil, ikke effektiv høyre, hvorfor vi trenger å oversette alle stiler
så jeg tror trenger dette hvis ikke betinget, at vi trenger å bryte i koden til disse plugins:
"vB Enterprise Translator - flagg"
"vB Enterprise-oversetteren"
'Skrive gjest buffer'
Nb. endre xx wih styleid du vil oversetteHvis (STYLEID == xx) {
plugin-koden ovenfor som trenger å bryte
}
Vær dele gjør du tror vil sitt arbeid, og hvis du har andre måten å lagre nøysom penger, ved hjelp av betalt Google v2 API for