Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 14 av 14

Tråd: Tråden innhold ikke oversatt

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Hei
    Jeg har implementert de quickfixes for deg - withour oppdatering vBET.
    Hvis du oppdaterer din vBET må du endre kode på nytt, støtter fordi gjør ikke oficialy eldre versjon av vBulletin

Jeg sjekket og du nå grensene i både Microsoft og Apertium, som det er sagt her
    Du har nådd grensene slik at teksten ikke blir oversatt, men når oversatt tekst liker tråden tittelen vil vises.

Vennligst merk du bruker bare gratis translations APIS kan du alltid bruke betalte dem: Google API oversettelse v2 og betalt abonnement på Microsoft Trabnslation ved Azure (Hvis du oppdaterer din PHP)

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

http://www.vbenterprisetranslator.co...tin-3-6-a.html , TV-guiden ikke ble oppdatert. Jeg har betalt en ekstra avgift for å gjøre dette kompatible, når en oppdatering kommer ut onde ' mod det selv uten plager noen.

Jeg må oppdatere min PHP for å bruke Google-V2? Jeg trodde det var for Microsoft bare??

PS. en gang oversatt bør ikke oversatt ordene beholdes i hurtigbufferen?

Takk!
    Sist endret av mario06; 14-01-1206:46.

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Det er oppdatert:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html#post3666

Jeg må oppdatere min PHP for å bruke Google-V2? Jeg trodde det var for Microsoft bare??
    Akkurat nå er jeg reimplementing funksjon, som det ikke vil bruke json_translate så du kan bruke den uten å oppdatere din PHP

PS. en gang oversatt bør ikke oversatt ordene beholdes i hurtigbufferen?
    vBET er hurtigbufring hele setninger. Men Ja når oversatt tekst forblir i hurtigbufferen.

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Her er quicx løsning på problemet:
    FASTSETTE

Nå vil du kunne bruke Microsoft-oversettelsen av Azure selv med eldre php versjon

Side 2 av 2 FirstFørste 12

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •