Når jeg er innenfor en tråd og klikker du på et språk innholdet mitt tråden ikke blir oversatt, men alt annet er?
Problemet er løst
Når jeg er innenfor en tråd og klikker du på et språk innholdet mitt tråden ikke blir oversatt, men alt annet er?
Problemet er løst
Sist endret av mario06; 27-12-11 på 11:28.
Ikke er løst, en gang det oversetter tråd-innhold, og noen ganger er det bare oversetter tråd-tittelen.
PS. Hvorfor tar det så lang tid for støtte?
Som du kan se fra bildet alt blir oversatt unntatt teksten?!?
Sist endret av mario06; 28-12-11 på 05:15.
Hei
Påstand lese dette tråder om delvis tranlation og uoversatt tekst:
http://www.vbenterprisetranslator.co...html#post10876 og http://www.vbenterprisetranslator.co...html#post10970
Det oversatt aldri fra starten, tror jeg at de andre problemene (min andre tråder) skal være løst først før denne beslutningen.
Microsoft api test:
Start oversettelse test for Microsoft oversettelser API
Teste resultatet: "Velkommen til"
Test feil:
Tilkoblingstid (ms): 114.572265625
Selvfølgelig får jeg en feil som jeg oppgitt på mine andre innlegg på min Microsoft Azure test:
Starte testen for Microsft oversettelse API ved Azure
Fullstendig tokenet:
{"feil": "invalid_request", "error_description": "ACS90011: Mangler nødvendig felt/u0027client_id/u0027. / r/nTrace-ID: 17e65ab5-5618-4277-ab3c-d9d3ac7a6368/r/nTimestamp: 2011-12-28-15:33:26Z"}
Sist endret av mario06; 28-12-11 på 16:33.
OK lar starte med feil
Innhold som fremdeles ikke blir oversatt!
Hilsen
Sist endret av mario06; 09-01-12 på 07:59.
Hei
Akkurat nå, som vi vet at microsoft ved azure ikke fungerer fordi av din php-versjon, prøve å arbeidsudyktig Microsoft av Azure -nettopp forlatt begge sin tomt i innstillingene.
Her er hvorfor jeg bedt om å gjøre det:
vBET prøvde å bruke Microsoft av Azure men mens det fungerte, vBET får ikke en motta data, så kunne ikke sette det som deaktivert automatisk. Hvis microsoft av azure ikke er angitt som Deaktiver vBET vil prøve å bruke den igjen.
EDIT:
Vennligst også ta en titt på dette innlegget:
click2
Sist endret av r.dziadusz; 10-01-12 på 21:56.
Microsoft er deaktivert, men innholdet er fremdeles ikke tilværelse oversatt bare tittelen?!?
Du har tilgang til ftp-en min, kan du sjekke det ut?
Vennlig hilsen
Sist endret av mario06; 12-01-12 på 16:51.
OK vil jeg bla gjennom:
Angi Microsft API(both of them-no just one by Azure) som disableb vil ikke gjøre anny diference.Microsoft er deaktivert
Akkurat nå er jeg gjøre tom Microsoft Comercial oversettelse API-nøkkel av Azure(BETA) og Microsoft Comercial oversettelse API secret av Azure(BETA)
og det synes å arbeide, kan du sjekke det:
http://www.all-Unlock.com/showthread...99 & language = ja
Sist endret av r.dziadusz; 12-01-12 på 20:21.
Jeg prøvde igjen og innholdet er ikke oversatt, dette er hva jeg gjøre - > jeg klikker på en bestemt tråd (showthread) og jeg trykker det engelske språket resultatet er at tråden tittelen i innlegget 1 blir oversatt på engelsk, men innholdet blir værende på sitt opprinnelige språk (ikke oversette), selv om jeg trykker engelsk på indekssiden og deretter gå til en bestemt tråd innholdet ikke blir oversatt men bare tittelen.
PS. Hvis jeg oppdatere vbet vil ikke jeg har den usynlige ikoner problemet igjen i arkivet?
Takk!
Sist endret av mario06; 13-01-12 på 10:49.