Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Jeg vil gjerne noen svar før du fornye lisensen.

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Default Jeg vil gjerne noen svar før du fornye lisensen.

Støtter de nye vBet oppdateringene opprinnelig (out of box) vBuletin 3.6.12, eller må støtte Team medlemmer eller oss anta å mod noe for å få det til å fungere?
    Hilsen

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

vBET støtter siste vBulletin-utgivelsene. Vårt produkt er også compatibile med hver vBulletin utgivelse, men det er muligheten for at noen ekstra integrering vil være nødvendig når du oppgraderer vBulletin til noen eldre versjoner

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Kan jeg gjøre det selv? Finnes det en veiledning?

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Og hvordan virker de betalte api2, Microsoft etc? Er det alle selv forklarende?

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Kan jeg gjøre det selv? Finnes det en veiledning?
    Mest sannsynlig trenger du ikke noe i det hele tatt - men jeg kan ikke sikre deg om at. Men hvis noen feil vises vil vi hjelpe deg og veilede deg

Og hvordan virker de betalte api2, Microsoft etc? Er det alle selv forklarende?
    Vil du bare ha å bevege (åpne nye) konto i Microst Azure Server - også du kan logge deg på med du gamle MSN id og registrere nye program + abonnere for Microsoft oversettelse API

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •